Координатор Бизнес Обслужване с Немски език- София
Детайли
Описание
Повече от 20 години Изи Консулт е надежден партньор за персонализирaни HR решения в различни индустрии, която работи в световен мащаб в 7 държави. Стремейки се да бъдем лидер на пазара, ние винаги търсим най-новите тенденции в областта на набирането на персонал и човешките ресурси, като оставаме верни на мисията си да свързваме велики организации с още по-велики хора. Подхождаме индивидуално към намирането на най-добрите таланти и ги свързваме с най-подходящите работодатели, като постигаме ускорени бизнес резултати за нашите клиенти и насърчаваме кариерното развитие на нашите кандидати.През годините създадохме специализирани екипи за набиране на персонал, развихме експертиза и оптимизирахме услугите си, за да отговорим на променящите се нужди на следните бързо развиващи се икономически сектори: Финанси и банково дело, BPO и споделени услуги, аутсорсинг, маркетинг и продажби, човешки ресурси, администрация, счетоводство, логистика и транспорт, инженерство, връзки с клиенти, хотелиерство и туризъм и др.
За наш клиент, компания, водещ сертифициран финансов доставчик, специализиран в гаранционното застраховане, корпоративното финансиране и кредитно застраховане, търсим Координатор Бизнес Обслужване с Немски език.
На тази позиция Вие ще:
- Бъдете лице за контакт на клиентски запитвания, постъпващи чрез уебсайтове и
маркетингови канали, включително чат, имейл, WhatsApp и телефон;
- Организирате на срещи с клиенти и предоставяте на информация и документи на клиентите по
тяхно запитване;
- Подкрепяте вътрешните екипи в организацията на срещи, предоставяне на документи и
поемане на телефонни обаждания при отсъствие на колеги;
- Прехвърляте по-сложните въпроси към второ ниво поддръжка;
- Документирате дейностите в системата и актуализиране на FAQ секциите в сътрудничество
с екипа.
Изисквания към кандидата:
- Отлично владеене на немски език (ниво C1);
- Не се изисква владеене на английски език;
- Опит в обслужването на клиенти ще се счита за предимство, но не е задължителен;
- Самостоятелност, аналитично мислене и способност за ефективна работа в екип;
- Умения за комуникация и предоставяне на висококачествено клиентско обслужване;
- Готовност да се обучавате и да усвоявате нови продукти и услуги;
- Познания по английски език ще се считат за предимство;
- Опит с Microsoft Office и други стандартни софтуерни решения.
Компанията предлага:
- Атрактивна заплата според квалификациите и опита на кандидата;
- Гъвкаво работно време с възможност за хибриден модел на работа;
- Модерна работна среда с най-новите технологични решения;
- Допълнително здравно осигуряване и редица социални придобивки, включително Multisport
карта и безплатен транспорт;
- 25 дни платен годишен отпуск;
- Професионално развитие чрез обучения и квалификационни програми.
Защо да кандидатствате с Изи Консулт?
1. Консултираме индивидуално всички кандидати!
2. Даваме съвети за Вашите документи за кандидатстване!
3. Даваме насоки и споделяме практики за успешно представяне по време на интервюто!
4. Работодателите разглеждат нашите кандидати с предимство!
Изпратете Ни CV и наш специалист ще се свърже с Вас!
*Предлагаме и безплатна кариерна консултация!
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г30.08.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Немски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Бизнес /консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. Варна
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
18.11.2024
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК