Консултант обслужване на клиенти в Контактен център - Враца
Детайли
Описание
Основни задължения:Приемаш входящи обаждания от клиентите на Банка ДСК;
Оказваш съдействие на клиентите при работа с електронните канали на Банка ДСК;
Съдействаш на клиентите при работа с банкови карти (блокиране, раз-блокиране и др.);
Консултираш настоящите и бъдещи клиенти относно продукти и услуги, предлагани от Банка ДСК.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование – средно или висше;
Опит във финансовата сфера ще се счита за предимство;
Добра компютърна грамотност;
Владеене на чужд език ще се счита за предимство;
Добри комуникативни умения и способности за работа в екип.
Ние предлагаме:
Идеална възможност за професионално и кариерно развитие във водеща финансова институция. Лидер на пазара в услугите – Банкиране на дребно;
Бонусна система за допълнително възнаграждение;
Ваучери за храна в размер на 200лв. на месец!
Промоционални цени за ползване на карти MultiSport, Wellness програма, Програма за намаления и отстъпки в търговската мрежа
20+2 дни платен годишен отпуск
Гъвкав режим на работа - на смени, които ти позволяват да се развиваш и да комбинираш заниманията си
Преференции при ползване на банкови продукти
Необходими документи за кандидатстване:
Професионална автобиография /CV/ на български език с актуална снимка
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Банково дело
Държава:
България
Населено място:
Гр. Враца
Адрес:
ул. “Московска” 19, Централно управление
Дата:
12.09.2024
Организация:
Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК