Назад

Търговски представител- София

Детайли

Описание

За наш клиент - българска фирма, част от Австрийска група, която се занимава с грулирана пластмаса и пластмаса за производствената и автоиндустрията, търсим да назначим Младши Специалист Продажби с английски език.

Търговски сътрудник ще е с насоченост към обслужване на клиенти и директни /вътрешни/
продажби, подпомагащ Търговския отдел и Управителя,

Стремежът им в момента е да разширят търговския си екип в България.

Изисквания:

• Университетско образование, за предпочитане с Техническа или Икономическа
насоченост;
• Предишен опит в областта на обслужване на клиенти, вътрешни продажби или
други подобни;
• Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо;
• Добри компютърни умения – ERP системи и MS Office;
• Отлични комуникативни умения и позитивно отношение в работата с клиенти и
колеги;
• Добре организиран и про-активен подход към работата.
• Шофьорска книжка за лек автомобил, активен шофьор

Описание на работата:

• Директни продажби на клиенти
• Създаване и поддръжка на собствена клиентска база данни
• Подпомагане на Търговския отдел и участие в цялостния процес на продажбите
• Обслужване на клиентите по телефон, имейл или на място
при клиента
• Участие при разработването на нови проекти
• Участие в процеса на избор на полимерен гранулат и проби
• Работа с техническа документация /технически характеристики, листове за
безопасност, сертификати и други подобни/
• Участие в цялостния процес на фирмата – работа с вътрешната ERP система:
отразяване, следене и актуализиране на поръчки към доставчици и клиенти,
договори, фактури, справки, транспортни услуги и други.
• Участие в следенето на складовите наличности и работа с доставчиците на услуги
/логистика, складиране и други/
• Доклади и справки към Управителя и Търговския отдел.

Защо да кандидатствате?

• 2000 лв нетно възнаграждение.
• Бонусна система при преминаване изпитателен срок – подгоговка на собствена
база клиенти, бизнес план и заложени параметри от мениджънт.
• Осигуряване на работно място в офис на компанията
• Служебен лаптоп и мобилен апарат.
• Карта за градски транспорт.
• След успешно преминат изпитателен срок – служебен автомобил

Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.

Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение №2339/30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Дистрибутор/Търговски представител

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

01.03.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ