Назад

Директор продажби

Детайли

Описание

Директор продажби

Нашата компания е дългогодишен лидер в областта на търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети.
Притежаваме над 30 годишен опит в областта.

Позицията „Директор продажби”е свързана с осъществяването на текущ оперативен контрол по осъществяването на цялостната дейност на фирмата.

Кандидатите,които имат опит в областта с търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети ще имат огромно предимство,защото познаването на материята е от голямо значение.

Естеството на работа е следното:

Осъществяване на текущ оперативен контрол върху цялостната дейност на
фирмата:

-как се приемат поръчките,фактурират ли се навреме,кой артикул откъде се поръчва,ако не е наличен в склада
-изпълняват ли се навреме поръчките
-контрол върху доставките и движението на шофьорите
-следене на продажните и доставните цени при издаването на фактурите
-контрол на складовите наличности и своевременното им попълване
-контакти с клиентите при осъществяването на цялостната дейност на фирмата

Всеки клиент има свое досие със специални цени,което е качено в програма за фактуриране „Микроинвест Invoice pro”,която е много лесна за работа.
Има и досиета качени на хартиен носител.

Длъжността изисква следните качества:

-отлична работа с компютър,има се предвид работа с основните продукти под Windows-Word,Excel,работа в интернет,като определящо е времето за работа,т.е. бързата работа е от съществено значение

-отлична комуникативност-важното е да може да се общува учтиво с клиентите на компанията ни,при осъществяването на дейността на фирмата и последващата комуникация с тях

-възможност за работа в екип

-отлични организаторски умения

-владеенето на английски език е предимство,но не е задължително,защото малък брой от заявките пристигат на английски език по и-мейл

-шофьорската книжка също е предимство ,но не е задължителна

След около едномесечно обучение всеки кандидат с нужните качества и квалификация би бил готов за пълноценно изпълнение на задълженията си.

Важно е да се отбележи,че фирмата ни търси кандидат за позицията,който може да работи в компанията дългосрочно,тъй като позицията е отговорна и създаването на трайни връзки и контакти с нашите клиенти е от ключово значение.

Имаме отлична система за бонусиране,която е насочена към повишаване на нивото на заплащане.

Моля кандидатите да изпращат своите CV на е-mail : ofice_stylle@abv.bg

Фирмата ни гарантира,че всички кандидатури ще бъдат разгледани внимателно,но ще се свържем само с одобрените кандидати.

С уважение,
Георги Попов,
Управител

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Специални умения:
Директор продажби Нашата компания е дългогодишен лидер в областта на търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети. Притежаваме над 30 годишен опит в областта. Позицията „Директор продажби”е свързана с осъществяването на текущ оперативен контрол по осъществяването на цялостната дейност на фирмата. Кандидатите,които имат опит в областта с търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети ще имат огромно предимство,защото познаването на материята е от голямо значение. Естеството на работа е следното: Осъществяване на текущ оперативен контрол върху цялостната дейност на фирмата: -как се приемат поръчките,фактурират ли се навреме,кой артикул откъде се поръчва,ако не е наличен в склада -изпълняват ли се навреме поръчките -контрол върху доставките и движението на шофьорите -следене на продажните и доставните цени при издаването на фактурите -контрол на складовите наличности и своевременното им попълване -контакти с клиентите при осъществяването на цялостната дейност на фирмата Всеки клиент има свое досие със специални цени,което е качено в програма за фактуриране „Микроинвест Invoice pro”,която е много лесна за работа. Има и досиета качени на хартиен носител. Длъжността изисква следните качества: -отлична работа с компютър,има се предвид работа с основните продукти под Windows-Word,Excel,работа в интернет,като определящо е времето за работа,т.е. бързата работа е от съществено значение -отлична комуникативност-важното е да може да се общува учтиво с клиентите на компанията ни,при осъществяването на дейността на фирмата и последващата комуникация с тях -възможност за работа в екип -отлични организаторски умения -владеенето на английски език е предимство,но не е задължително,защото малък брой от заявките пристигат на английски език по и-мейл -шофьорската книжка също е предимство ,но не е задължителна След около едномесечно обучение всеки кандидат с нужните качества и квалификация би бил готов за пълноценно изпълнение на задълженията си. Важно е да се отбележи,че фирмата ни търси кандидат за позицията,който може да работи в компанията дългосрочно,тъй като позицията е отговорна и създаването на трайни връзки и контакти с нашите клиенти е от ключово значение. Имаме отлична система за бонусиране,която е насочена към повишаване на нивото на заплащане. Моля кандидатите да изпращат своите CV на е-mail : ofice_stylle@abv.bg Фирмата ни гарантира,че всички кандидатури ще бъдат разгледани внимателно,но ще се свържем само с одобрените кандидати. С уважение, Георги Попов, Управител

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво

Трудово възнаграждение:

От 900 до 1200 лева на месец

Категория:

Продажби - експерт мениджъри

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

26.08.2017

Организация:

Офис стил България
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Офис стил България може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ