Директор продажби
Описание
Директор продажбиНашата компания е дългогодишен лидер в областта на търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети.
Притежаваме над 30 годишен опит в областта.
Позицията „Директор продажби”е свързана с осъществяването на текущ оперативен контрол по осъществяването на цялостната дейност на фирмата.
Кандидатите,които имат опит в областта с търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети ще имат огромно предимство,защото познаването на материята е от голямо значение.
Естеството на работа е следното:
Осъществяване на текущ оперативен контрол върху цялостната дейност на
фирмата:
-как се приемат поръчките,фактурират ли се навреме,кой артикул откъде се поръчва,ако не е наличен в склада
-изпълняват ли се навреме поръчките
-контрол върху доставките и движението на шофьорите
-следене на продажните и доставните цени при издаването на фактурите
-контрол на складовите наличности и своевременното им попълване
-контакти с клиентите при осъществяването на цялостната дейност на фирмата
Всеки клиент има свое досие със специални цени,което е качено в програма за фактуриране „Микроинвест Invoice pro”,която е много лесна за работа.
Има и досиета качени на хартиен носител.
Длъжността изисква следните качества:
-отлична работа с компютър,има се предвид работа с основните продукти под Windows-Word,Excel,работа в интернет,като определящо е времето за работа,т.е. бързата работа е от съществено значение
-отлична комуникативност-важното е да може да се общува учтиво с клиентите на компанията ни,при осъществяването на дейността на фирмата и последващата комуникация с тях
-възможност за работа в екип
-отлични организаторски умения
-владеенето на английски език е предимство,но не е задължително,защото малък брой от заявките пристигат на английски език по и-мейл
-шофьорската книжка също е предимство ,но не е задължителна
След около едномесечно обучение всеки кандидат с нужните качества и квалификация би бил готов за пълноценно изпълнение на задълженията си.
Важно е да се отбележи,че фирмата ни търси кандидат за позицията,който може да работи в компанията дългосрочно,тъй като позицията е отговорна и създаването на трайни връзки и контакти с нашите клиенти е от ключово значение.
Имаме отлична система за бонусиране,която е насочена към повишаване на нивото на заплащане.
Моля кандидатите да изпращат своите CV на е-mail : ofice_stylle@abv.bg
Фирмата ни гарантира,че всички кандидатури ще бъдат разгледани внимателно,но ще се свържем само с одобрените кандидати.
С уважение,
Георги Попов,
Управител
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Специални умения:
Директор продажби
Нашата компания е дългогодишен лидер в областта на търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети.
Притежаваме над 30 годишен опит в областта.
Позицията „Директор продажби”е свързана с осъществяването на текущ оперативен контрол по осъществяването на цялостната дейност на фирмата.
Кандидатите,които имат опит в областта с търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети ще имат огромно предимство,защото познаването на материята е от голямо значение.
Естеството на работа е следното:
Осъществяване на текущ оперативен контрол върху цялостната дейност на
фирмата:
-как се приемат поръчките,фактурират ли се навреме,кой артикул откъде се поръчва,ако не е наличен в склада
-изпълняват ли се навреме поръчките
-контрол върху доставките и движението на шофьорите
-следене на продажните и доставните цени при издаването на фактурите
-контрол на складовите наличности и своевременното им попълване
-контакти с клиентите при осъществяването на цялостната дейност на фирмата
Всеки клиент има свое досие със специални цени,което е качено в програма за фактуриране „Микроинвест Invoice pro”,която е много лесна за работа.
Има и досиета качени на хартиен носител.
Длъжността изисква следните качества:
-отлична работа с компютър,има се предвид работа с основните продукти под Windows-Word,Excel,работа в интернет,като определящо е времето за работа,т.е. бързата работа е от съществено значение
-отлична комуникативност-важното е да може да се общува учтиво с клиентите на компанията ни,при осъществяването на дейността на фирмата и последващата комуникация с тях
-възможност за работа в екип
-отлични организаторски умения
-владеенето на английски език е предимство,но не е задължително,защото малък брой от заявките пристигат на английски език по и-мейл
-шофьорската книжка също е предимство ,но не е задължителна
След около едномесечно обучение всеки кандидат с нужните качества и квалификация би бил готов за пълноценно изпълнение на задълженията си.
Важно е да се отбележи,че фирмата ни търси кандидат за позицията,който може да работи в компанията дългосрочно,тъй като позицията е отговорна и създаването на трайни връзки и контакти с нашите клиенти е от ключово значение.
Имаме отлична система за бонусиране,която е насочена към повишаване на нивото на заплащане.
Моля кандидатите да изпращат своите CV на е-mail : ofice_stylle@abv.bg
Фирмата ни гарантира,че всички кандидатури ще бъдат разгледани внимателно,но ще се свържем само с одобрените кандидати.
С уважение,
Георги Попов,
Управител
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво
Трудово възнаграждение:
От 900 до 1200 лева на месец
Категория:
Продажби - експерт мениджъри
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
26.08.2017
Организация:
Офис стил България
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Офис стил България може да получите ТУК