Назад

Търговец

Детайли

Описание

ТЪРГОВЕЦ


Нашата компания е дългогодишен лидер в областта на търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети.
Притежаваме над 30 годишен опит в областта.

Позицията „Търговец”е свързана с посещение на място на съществуващи и потенциални нови клиенти,на които се предоставят фирменият ни каталог и промоционални брошури,както и работа с компютър и разговори по телефона с настоящи и бъдещи клиенти на компанията.

Кандидатите,които имат опит в областта с търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети ще имат огромно предимство,защото познаването на материята е от голямо значение.

Естеството на работа е следното:

посещение на място на съществуващи и потенциални нови клиенти,на които се предоставят фирменият ни каталог и промоционални брошури и условия, с цел запазване на съществуващите клиенти и най-вече намирането на нови клиенти.

Дейността се осъществява в рамките на София с автомобил,като заплащането е твърда заплата плюс отличен процент от всеки нов клиент,привлечен за компанията.

Длъжността изисква следните качества:

-отлична комуникативност-важното е да може да се общува учтиво с клиентите на компанията ,а при посещение на нови клиенти да има висока степен на успеваемост,като за целта ще бъде проведено допълнително обучение за познаваемост на продуктите,предлагани от компанията,както и начините за спечелване доверието на клиентите с цел дългосрочна бъдеща съвместна дейност.

-възможност за работа в екип

-отлични организаторски умения

-отлична работа с компютър,има се предвид работа с основните продукти под Windows-Word,Excel,работа в интернет,като определящо е времето за работа,т.е. бързата работа е от съществено значение


-владеенето на английски език е предимство,но не е задължително,защото малък брой от заявките пристигат на английски език по e-mail

-притежаването на чиста шофьорска книжка е задължително

След около едномесечно обучение всеки кандидат с нужните качества и квалификация би бил готов за пълноценно изпълнение на задълженията си.

Важно е да се отбележи,че фирмата ни търси кандидат за позицията,който може да работи в компанията дългосрочно,тъй като позицията е отговорна и създаването на трайни връзки и контакти с нашите клиенти е от ключово значение.

Имаме отлична система за бонусиране,която е насочена към повишаване на нивото на заплащане.

Моля кандидатите да изпращат своите CV на е-mail : ofice_stylle@abv.bg

Фирмата ни гарантира,че всички кандидатури ще бъдат разгледани внимателно,но ще се свържем само с одобрените кандидати.

С уважение,
Георги Попов,
Управител

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Специални умения:
ТЪРГОВЕЦ Нашата компания е дългогодишен лидер в областта на търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети. Притежаваме над 30 годишен опит в областта. Позицията „Търговец”е свързана с посещение на място на съществуващи и потенциални нови клиенти,на които се предоставят фирменият ни каталог и промоционални брошури,както и работа с компютър и разговори по телефона с настоящи и бъдещи клиенти на компанията. Кандидатите,които имат опит в областта с търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети ще имат огромно предимство,защото познаването на материята е от голямо значение. Естеството на работа е следното: посещение на място на съществуващи и потенциални нови клиенти,на които се предоставят фирменият ни каталог и промоционални брошури и условия, с цел запазване на съществуващите клиенти и най-вече намирането на нови клиенти. Дейността се осъществява в рамките на София с автомобил,като заплащането е твърда заплата плюс отличен процент от всеки нов клиент,привлечен за компанията. Длъжността изисква следните качества: -отлична комуникативност-важното е да може да се общува учтиво с клиентите на компанията ,а при посещение на нови клиенти да има висока степен на успеваемост,като за целта ще бъде проведено допълнително обучение за познаваемост на продуктите,предлагани от компанията,както и начините за спечелване доверието на клиентите с цел дългосрочна бъдеща съвместна дейност. -възможност за работа в екип -отлични организаторски умения -отлична работа с компютър,има се предвид работа с основните продукти под Windows-Word,Excel,работа в интернет,като определящо е времето за работа,т.е. бързата работа е от съществено значение -владеенето на английски език е предимство,но не е задължително,защото малък брой от заявките пристигат на английски език по e-mail -притежаването на чиста шофьорска книжка е задължително След около едномесечно обучение всеки кандидат с нужните качества и квалификация би бил готов за пълноценно изпълнение на задълженията си. Важно е да се отбележи,че фирмата ни търси кандидат за позицията,който може да работи в компанията дългосрочно,тъй като позицията е отговорна и създаването на трайни връзки и контакти с нашите клиенти е от ключово значение. Имаме отлична система за бонусиране,която е насочена към повишаване на нивото на заплащане. Моля кандидатите да изпращат своите CV на е-mail : ofice_stylle@abv.bg Фирмата ни гарантира,че всички кандидатури ще бъдат разгледани внимателно,но ще се свържем само с одобрените кандидати. С уважение, Георги Попов, Управител

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Трудово възнаграждение:

От 800 до 1100 лева на месец

Категория:

Продажби - експерт мениджъри

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

26.08.2017

Организация:

Офис стил България
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Офис стил България може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ