Търговец
Описание
ТЪРГОВЕЦНашата компания е дългогодишен лидер в областта на търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети.
Притежаваме над 30 годишен опит в областта.
Позицията „Търговец”е свързана с посещение на място на съществуващи и потенциални нови клиенти,на които се предоставят фирменият ни каталог и промоционални брошури,както и работа с компютър и разговори по телефона с настоящи и бъдещи клиенти на компанията.
Кандидатите,които имат опит в областта с търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети ще имат огромно предимство,защото познаването на материята е от голямо значение.
Естеството на работа е следното:
посещение на място на съществуващи и потенциални нови клиенти,на които се предоставят фирменият ни каталог и промоционални брошури и условия, с цел запазване на съществуващите клиенти и най-вече намирането на нови клиенти.
Дейността се осъществява в рамките на София с автомобил,като заплащането е твърда заплата плюс отличен процент от всеки нов клиент,привлечен за компанията.
Длъжността изисква следните качества:
-отлична комуникативност-важното е да може да се общува учтиво с клиентите на компанията ,а при посещение на нови клиенти да има висока степен на успеваемост,като за целта ще бъде проведено допълнително обучение за познаваемост на продуктите,предлагани от компанията,както и начините за спечелване доверието на клиентите с цел дългосрочна бъдеща съвместна дейност.
-възможност за работа в екип
-отлични организаторски умения
-отлична работа с компютър,има се предвид работа с основните продукти под Windows-Word,Excel,работа в интернет,като определящо е времето за работа,т.е. бързата работа е от съществено значение
-владеенето на английски език е предимство,но не е задължително,защото малък брой от заявките пристигат на английски език по e-mail
-притежаването на чиста шофьорска книжка е задължително
След около едномесечно обучение всеки кандидат с нужните качества и квалификация би бил готов за пълноценно изпълнение на задълженията си.
Важно е да се отбележи,че фирмата ни търси кандидат за позицията,който може да работи в компанията дългосрочно,тъй като позицията е отговорна и създаването на трайни връзки и контакти с нашите клиенти е от ключово значение.
Имаме отлична система за бонусиране,която е насочена към повишаване на нивото на заплащане.
Моля кандидатите да изпращат своите CV на е-mail : ofice_stylle@abv.bg
Фирмата ни гарантира,че всички кандидатури ще бъдат разгледани внимателно,но ще се свържем само с одобрените кандидати.
С уважение,
Георги Попов,
Управител
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Специални умения:
ТЪРГОВЕЦ
Нашата компания е дългогодишен лидер в областта на търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети.
Притежаваме над 30 годишен опит в областта.
Позицията „Търговец”е свързана с посещение на място на съществуващи и потенциални нови клиенти,на които се предоставят фирменият ни каталог и промоционални брошури,както и работа с компютър и разговори по телефона с настоящи и бъдещи клиенти на компанията.
Кандидатите,които имат опит в областта с търговията с офис консумативи-канцеларски материали,хартии и тонер касети ще имат огромно предимство,защото познаването на материята е от голямо значение.
Естеството на работа е следното:
посещение на място на съществуващи и потенциални нови клиенти,на които се предоставят фирменият ни каталог и промоционални брошури и условия, с цел запазване на съществуващите клиенти и най-вече намирането на нови клиенти.
Дейността се осъществява в рамките на София с автомобил,като заплащането е твърда заплата плюс отличен процент от всеки нов клиент,привлечен за компанията.
Длъжността изисква следните качества:
-отлична комуникативност-важното е да може да се общува учтиво с клиентите на компанията ,а при посещение на нови клиенти да има висока степен на успеваемост,като за целта ще бъде проведено допълнително обучение за познаваемост на продуктите,предлагани от компанията,както и начините за спечелване доверието на клиентите с цел дългосрочна бъдеща съвместна дейност.
-възможност за работа в екип
-отлични организаторски умения
-отлична работа с компютър,има се предвид работа с основните продукти под Windows-Word,Excel,работа в интернет,като определящо е времето за работа,т.е. бързата работа е от съществено значение
-владеенето на английски език е предимство,но не е задължително,защото малък брой от заявките пристигат на английски език по e-mail
-притежаването на чиста шофьорска книжка е задължително
След около едномесечно обучение всеки кандидат с нужните качества и квалификация би бил готов за пълноценно изпълнение на задълженията си.
Важно е да се отбележи,че фирмата ни търси кандидат за позицията,който може да работи в компанията дългосрочно,тъй като позицията е отговорна и създаването на трайни връзки и контакти с нашите клиенти е от ключово значение.
Имаме отлична система за бонусиране,която е насочена към повишаване на нивото на заплащане.
Моля кандидатите да изпращат своите CV на е-mail : ofice_stylle@abv.bg
Фирмата ни гарантира,че всички кандидатури ще бъдат разгледани внимателно,но ще се свържем само с одобрените кандидати.
С уважение,
Георги Попов,
Управител
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Трудово възнаграждение:
От 800 до 1100 лева на месец
Категория:
Продажби - експерт мениджъри
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
26.08.2017
Организация:
Офис стил България
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Офис стил България може да получите ТУК