Назад

Национален мениджър ключови клиенти

Детайли

Описание

Трансимпорт, част от ВМ Финанс Груп, е водещ дистрибутор на бързооборотни стоки. Съчетанието на качествени продукти, първокласна дистрибуторска и маркетинг услуга, е ключът към нашия успех. Основен партньор сме на световноизвестни марки като алкохолните напитки Glenfiddich, The Balvenie, Tullamore Dew, Grant’s, Sailor Jerry, Hendrick's, Beluga, Patron, Amarula, Angostura; ракия ТИКВЕШ, вината на AdVini, Bottega, Esporao; тютюневите изделия на Clubmaster, Handelsgold, Independence, Vasco Da Gama, Cafe Crème, Colts, Davidoff, Choice Fine Cut/ Pipe, Mac Baren Traditional; шоколадови продукти Starbrook и Classic Wheels; напитките на Fever-Tree и Tranquini.

Трансимпорт има фокус върху ефективното управление на портфолиото си и е припозната като компания, задаваща тенденциите в организирането на първокласни събития. Имаме дълга история в изграждането на иновативни стратегии и развиването на марки на българския пазар. Ключовите позиции са заети от професионалисти с богат опит в бързооборотния сектор, което подсигурява детайлното разбиране на спецификите на бизнеса и добавена стойност към марките, с които работим.

Предлагаме Ви възможността да се присъедините към нас на позиция:

Национален мениджър ключови клиенти в дивизия „Напитки“

Отговорности:

• Договаря и пряко отговаря за изпълнението на плана за продажби в ключовите клиенти (КК);
• Участва в процеса по планиране на маркетинговите бюджети за КК;
• Изготвя детайлен годишен план по месеци, по клиенти, марки и активности, със стойности на очаквани разходи по доставчици;
• Изготвя информация за пазарната среда, конкуренцията и потребителите на КК;
• Отговаря за развитието на продуктите (качество, дистрибуция, видимост, ценообразуване, промоция) от портфолиото на дивизията в КК;
• Контролира плащанията от и към КК;
• Отговаря за изрядна документация, свързана с работата с КК – договори, анекси, споразумения, протоколи, кореспонденция;
• Планира, организира, ръководи и контролира работата на отдел КК и подчинените му служители.

Изисквания:

• Висше образование в сферата на маркетинга, търговията и мениджмънта;
• Опит на сходна позиция - минимум 3 години опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки и работа с ключови клиенти и минимум 2 години в управление на хора;
• Умения за водене на преговори;
• Маркетингови познания в областта на търговията и дистрибуцията на бързооборотни стоки;
• Умение за управление на времето и определяне на приоритети;
• Комуникативни и презентационни умения;
• Аналитични умения;
• Много добри компютърни умения – MS Office;
• Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо.

Ние предлагаме:

• Конкурентно възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати;
• Работа в престижна и утвърдена на алкохолния пазар компания;
• Работа в компания, въвеждаща добри практики от световни доставчици.

Ако нашето предложение Ви привлича и сте готови да приемете предизвикателството, моля изпратете Вашата автобиография.

Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем с одобрените кандидати.

Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Продажби - експерт мениджъри

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

бул. „Искърско шосе“№7

Дата:

16.10.2017

Организация:

Авенди ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Авенди ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ