Продавач - Kонсултант
Описание
ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:1. Поддържа търговския вид на работното си място.
2. Посреща и обслужва клиенти, като ги консултира за качествата на стоките.
3. Следи за търговския вид и годността на предлаганите стоки.
4. Аранжира стоките на работното си място и витрините.
5. Поддържа хигиената в района на работното си място.
6. Съдейства на клиентите при предявяване на рекламации.
7. Приема доставки за заявените стоки, следи съответствието на поръчаните и доставени видове. Извършва заплащане на доставените стоки и приема съответните документи за това.
7. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Специални умения:
* Организираност и отговорност
* Умение за работа в екип
* Лоялност и коректност
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал
Категория:
Продажби - продавачи и помощен персонал
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пазарджик
Адрес:
Дата:
14.12.2017
Организация:
"Стефан Арабов 2002" ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за "Стефан Арабов 2002" ЕООД може да получите ТУК