Назад

Aдминистративен/търговски сътрудник

Детайли

Описание

Ако сте динамична личност, но мислите че административната работа не е скучна,

ако автомобилите са Ваша страст, но сте автомонтьор/ка то прочетете това:

Какво се изисква от Вас като търговски/административен сътрудник: отговаряте за обработка на документи по всички поръчки свързани със складовата и сервизна дейност на обекта. Обработка на документи за издаване на поръчки и приемане на плащания. Оформяне на заявки за офис консумативи. Работа с офис пакет, е-мейл и програма за фактуриране/склад, принтер/скенер. И изпълнение на всички други административни дейности, свързани с цялостната работа на обекта, като например архивиране на документи, попълване на отчетни документи и вадене на справки и други. Длъжността е изцяло свързана с дейността на търговския представител.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Бакалавър

Специални умения:
Умения за работа с офис пакет, е-мейл и програма за фактуриране/склад, принтер/скенер. Изисква се валидна шофьорска книжка. Желанието Ви за работа е по-важно за нас от стажа. Ценим високо Вашата лоялност и добросъвестност при изпълнение на служебните задължения, а отношението към детайла и точността ще ви направят нашият най-добър кандидат!

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 900 до 1200 лева на месец

Категория:

Нехранителни продукти

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

03.11.2017

Организация:

Таньо Видев 62 ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Таньо Видев 62 ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ