Aдминистративен/търговски сътрудник
Описание
Ако сте динамична личност, но мислите че административната работа не е скучна,ако автомобилите са Ваша страст, но сте автомонтьор/ка то прочетете това:
Какво се изисква от Вас като търговски/административен сътрудник: отговаряте за обработка на документи по всички поръчки свързани със складовата и сервизна дейност на обекта. Обработка на документи за издаване на поръчки и приемане на плащания. Оформяне на заявки за офис консумативи. Работа с офис пакет, е-мейл и програма за фактуриране/склад, принтер/скенер. И изпълнение на всички други административни дейности, свързани с цялостната работа на обекта, като например архивиране на документи, попълване на отчетни документи и вадене на справки и други. Длъжността е изцяло свързана с дейността на търговския представител.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Бакалавър
Специални умения:
Умения за работа с офис пакет, е-мейл и програма за фактуриране/склад, принтер/скенер. Изисква се валидна шофьорска книжка. Желанието Ви за работа е по-важно за нас от стажа. Ценим високо Вашата лоялност и добросъвестност при изпълнение на служебните задължения, а отношението към детайла и точността ще ви направят нашият най-добър кандидат!
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 900 до 1200 лева на месец
Категория:
Нехранителни продукти
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
03.11.2017
Организация:
Таньо Видев 62 ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Таньо Видев 62 ЕООД може да получите ТУК