Назад

ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ

Детайли

Описание

Ние сме лицензирана трудова борса Корект 2011-Русе ЕООД със седалище гр.Русе. Основната ни дейност се състои в подбор на персонал. Компанията започва да работи през 2003 г., за да подкрепя напълно работодателите в намирането, привличането и наемането на най-добрите кадри за тяхната компания.

Клиентите изискват професионални стандарти, които ние гарантираме с нашето професионално и отговорно отношение. Ние осъзнаваме, че подходът към нашите клиенти трябва да бъде съобразен с техните специфични нужди и желания. Нашата фирмена философия се базира на репутация, доверие, професионални знания, безпристрастност и коректност, прозрачност и различен подход, който зависи от специфичните и нестандартните нужди на клиента. Ето защо ние сме ефективен и надежден помощник в търсенето и подбора на служителите, които ви трябват. Ние наемаме и избираме служители с потенциал, които са най-ефективни и полезни професионалисти за вашия бизнес. Корект 2011-Русе ЕООД гарантира индивидуален подход при подбора и резултатът винаги е точният човек на точното място.

РАБОТОДАТЕЛЯ ПРЕДЛАГА :ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ


Професионални задължения и отговорности:

1. Активно работи с клиентите на фирмата, персонифицира търговското обслужване, идентифицира нови потенциални клиенти, затвърждава контакти с клиентите и тяхното развитие в посока на партньорски взаимоотношения.
2. Работи активно за създаването на контакти и презентиране на фирмата пред клиенти със сериозен пазарен потенциал или с обещаващи тенденции за развитие.
3. Пряко е ангажиран и отговаря за изпълнение на целите и показателите в плана на продажбите. Планира и осъществява дейности за реализация на планираните продажби.
4. Планира и осъществява срещи с клиенти с цел увеличаване на потреблението, идентифициране на потенциален бизнес, събиране на пазарна информация.
e. Отговаря за техническото консултиране и търговското обслужване на клиентите.
5 Реализира на практика дейности и задачи, обсъдени и поставени от Ръководителя на регионалния офис с цел увеличаване на продажбите, оптимизация и повишаване на ефективността по обслужването на клиентите.
6. Периодично систематизира постъпващата от клиентите информация и оценява техния пазарен потенциал, интерес към определени продукти и услуги, типични покупки и конкурентни доставчици.
7. Идентифицира потенциален интерес към нови продукти и услуги и работи активно за спечелването на допълнителни сделки и реализацията на допълнителни поръчки от клиентите.
8. Своевременно предоставя обратна информация за ефективността и проблемите при работа с клиенти и при продажби на продукти.


Изисквания към кандидатите:
- Добри комуникативни умения, способности за работа в екип, желание за развитие и способности за самообучение;
- 1 до 3 годишен опит в областта на продажбите;
- Добри компютърни умения – текстообработка, електронни таблици, ERP, Internet, e-mail;
- Аналитичност, самостоятелност и самоорганизираност. Способности за адаптация в динамична среда;
- Шофьорска книжка.

Работодателят предлага:
• Трудов договор;
• Добро стартово заплащане + премии;
• Готовност за пътуване в цялата страна.



Лиценз 1741/25.06.2014

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Продажби - експерт мениджъри
Дистрибутор/Търговски представител

Държава:

България

Населено място:

Гр. Русе

Адрес:

"Кап.Лейт.Ев.Винаров" 7

Дата:

05.10.2018

Организация:

Корект 2011 Русе ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Корект 2011 Русе ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ