Назад

Специалист Администриране и развитие на клиенти

Детайли

Описание

Ние вярваме, че добрата работна среда е фактор за по-добър живот. По тази причина нашите консултанти се стремят да намерят най-добрата позиция, съответстваща на Вашите персонални умения и предпочитания.

За наш клиент, водеща компания в продажбите на крепежни изделия, монтажна техника, автоконсумативи и инструменти, търсим да назначим:Специалист "Администриране и развитие на клиенти".

ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
- Оферти: Проучване, анализ и развитие на клиента, уточняване на параметрите по офертата и осигуряване на одобрението й, следи развитието на клиента;
- Поръчки: Обработване на специфични поръчки и осигуряване на одобрението им;
- Договори: Изготвяне на търговски договори и споразумения с клиенти;
- Комуникация: Активна комуникация по телефон и имейл с търговци и клиенти на компанията;
- Администриране: Работа с ERP системата на компанията - актуализиране на договореностите с клиенти, проследяване на всички поети ангажименти от компанията и клиента, и др.

ИЗИСКВАНИЯ:
- Завършено висше икономическо или техническо образование (мин.бакалавърска степен);
- Много добри компютърни умения;
- Умения за делова комуникация, умения за преговаряне, добра пазарна ориентация;
- Позитивна нагласа и стремеж към професионално развитие;
- Опит в обслужване на клиенти ще се счита за предимство;
- Познания или опит във фирми със сходна дейност, или в сферата на индустрията

ВИЕ ПОЛУЧАВАТЕ:
- Конкурентно възнаграждение;
- Възможности за кариерно развитие;
- Мотивираща работна среда сред екип от професионалисти;
- Осигуряване на въвеждащо и последващи професионални обучения;

Ако отговаряте на посочените условия и тази позиция представлява интерес за Вас, моля, изпратете актуална автобиография на английски език. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната агенция по заетостта №1814/8.12.2014

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 2000 до 2600 лева на месец

Категория:

Aдминистративна дейност и продажби
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2

Дата:

29.11.2018

Организация:

Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ