Назад

Специалист счетоводство с френски или немски език (B1-B2)- София

Детайли

Описание

Специалист счетоводство с френски или немски език (B1-B2)
Специалист счетоводство с френски или немски език (B1-B2)

В HRS България вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Клиентът ни е водеща компания в сферата на финансите и счетоводството, предоставяща бизнес решения като услуга на 1000 международни компании в 4 ключови области.

Тъй като партньорът ни продължава да расте в България и Европа, те сега търсят мотивиран специалист счетоводство с френски или немски език, да се присъедини към екипа им и да задълбочи познанията си в международното счетоводство.

Основни задължения:

- Осъществява финансов контрол върху разходите на фирмата и прави анализ на финансовите резултати;

- Обработва първични и вторични счетоводни документи;

- Въвежда различни видове фактури и разходни отчети в ERP система;

- Обработва и следи за възложените сметки и навременното им приключване;

- Сътрудничи активно в месечното и годишно счетоводно приключване;

- Комуникира с партньори във връзка с извършването на финансово-счетоводни процеси по имейл и телефон.

Компанията предлага:

- Позитивна и подкрепяща работна среда в екип от млади и мотивирани професионалисти;

- Натрупване на опит в международна среда;

- Въвеждащи обучения и обучения за напреднали;

- Възможности за професионално развитие в компания-лидер в своя бизнес;

- Отлични условия на работа;

- Допълнително здравно осигуряване;

- Стандартно работно време Понеделник- Петък от 09:00-18:00ч.

Изисквания към кандидатите:

- Образование в сферата на счетоводство, финанси, икономика и бизнес администрация;

- Предишен опит в сферата на счетоводството – минимум 1 г.

- Добро ниво на френски или немски език (В1 - B2) + английски език (В2);

- Мотивиран и с желание да повиши своята квалификация;

- Умения за работа в екип;

- Опит при работа с Excel и ERP системи;

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Staffing Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетoстта № 79/21.07.2014, валиден до 21.07.2019

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

31.12.2018

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ