САЛОНЕН УПРАВИТЕЛ- София
Детайли
Описание
САЛОНЕН УПРАВИТЕЛВ HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият партньор е един най- добре установените комплекси в България, който години наред привлича множество почитатели на природата, спорта и отдиха от целия свят.
Комплексът е разположен в Югозападна България и разполага с петзвезден хотел, Спа и спорт съоръжения, магазини, барове и ресторанти, както и други луксозни услуги.
Търсим комуникативен и отговорен човек, който ще организира, ръководи и контролира цялостния процес на работа в търговските обекти в комплекса, да се присъедини на позицията:
САЛОНЕН УПРАВИТЕЛ
Основни отговорности:
• Организира посрещането, настаняването, обслужването и изпращането на клиентите в търговските обекти;
• Договаря, организира и ръководи всички мероприятия в търговските обекти;
• Контролира чистотата и реда в търговските зали, наличието на лист – менютата, подредбата и зареждането на масите;
• Следи рекламациите на клиентите за обслужването в заведенията за хранене и развлечения и взима мерки за подобряване на процесите;
• Изготвя и следи работните графици на целия отдел в търговските обекти;
• Провежда оперативни съвещания, свързани с технологията на обслужването и организацията на работа;
• Участва в изготвянето на нови менюта за кухня, сезонни и целогодишни оферти за различни мероприятия;
• Следи за ежедневната финансова отчетност;
• Извършва ежемесечни огледи в търговските обекти и съобщава за констатирани нередности.
Компанията предлага:
• Много добро стартово възнаграждение;
• Целогодишен и дългосрочен ангажимент;
• Отлични условия за работа;
• Възможност за гъвкаво работно време;
• Безплатно настаняване в комплекса;
• Фирмено обучение;
• Възможност за развитие в компанията.
Изисквания:
• Релевантно висше образование – Хотелски мениджмънт, Икономика на туризма и др.
• Опит на подобна позиция – минимум две години;
• Владеене на английски език, втори чужд е предимство;
• Организационни и лидерски умения;
• Способност за управление на времето и задачите;
• Гъвкавост, адаптивност и способност за работа в екип;
• Желание за развитие и работа в динамичната среда на туристическия бранш.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Туризъм и хотелиерство
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
03.04.2019
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК