Административен работник / Office asistent
Описание
Нашата компания се занимава с разширяване на електронни магазини в другите страни.Имаме клиенти които притежават електронни магазини от цяла Европа (Полша, Чехия, Словакия, Унгария, Румъния, Германия и др.) и искат да продват продуктите си чрез електронния си магазин и в България. И за тази работа търсим човек.
Ще осигурявате комуникацията между българските клиенти и електронни магазини, ще уреждате чрез счетоводители регистрации на нови фирми в България, регистрации за ДДС номери на чуждестранни фирми, ще уреждате банкови сметки на нашите клиенти, ще осигурявате преводи чрез преводачски агенции и просто цялата комуникация мезду нашата компания и нашите клиенти, които притежават електронни магазини.
Всичко повече може да научиш в сайта на нашата компания www.expandeco.com където ще разбереш по-подробна информация с какво точно се занимаваме :)
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Средно
Специални умения:
Само да искаш да работиш :) Ние след това знаем как да те оценяваме :)
Всичко друго ще те научим.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции,
Трудово възнаграждение:
От 1200 до 1300 лева на месец
Категория:
Електронна търговия
Държава:
България
Населено място:
Гр. Стара Загора
Адрес:
Дата:
24.07.2018
Организация:
Expandeco
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Expandeco може да получите ТУК