Назад

Административен работник / Office asistent

Детайли

Описание

Нашата компания се занимава с разширяване на електронни магазини в другите страни.
Имаме клиенти които притежават електронни магазини от цяла Европа (Полша, Чехия, Словакия, Унгария, Румъния, Германия и др.) и искат да продват продуктите си чрез електронния си магазин и в България. И за тази работа търсим човек.

Ще осигурявате комуникацията между българските клиенти и електронни магазини, ще уреждате чрез счетоводители регистрации на нови фирми в България, регистрации за ДДС номери на чуждестранни фирми, ще уреждате банкови сметки на нашите клиенти, ще осигурявате преводи чрез преводачски агенции и просто цялата комуникация мезду нашата компания и нашите клиенти, които притежават електронни магазини.

Всичко повече може да научиш в сайта на нашата компания www.expandeco.com където ще разбереш по-подробна информация с какво точно се занимаваме :)

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Средно

Специални умения:
Само да искаш да работиш :) Ние след това знаем как да те оценяваме :) Всичко друго ще те научим.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции,

Трудово възнаграждение:

От 1200 до 1300 лева на месец

Категория:

Електронна търговия

Държава:

България

Населено място:

Гр. Стара Загора

Адрес:

Дата:

24.07.2018

Организация:

Expandeco
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Expandeco може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ