Продавач - консултант/ Касиер на 4 часа- София
Детайли
Описание
Отговорности:Приветливо и учтиво посрещане на клиентите в търговския обект;
Информиране и консултиране за стоките и услугите от портфолиото компанията;
Работа с парични суми, касов апарат, пос терминал и издаване на касови бележки и фактури;
Поддържане на търговски вид на стоките и следене за наличието на информационни етикети по тях;
Поддържане на изряден търговски вид и хигиена на търговския обект;
Носене на пълна отчетна и материална отговорност.
Привилегии:
Работа в динамична среда с екип от позитивни и инициативни хора;
Възможност за повишаване на квалификацията;
Комуникативно работно място;
Работно време по утвърден график;
Гарантирано месечно възнаграждение;
Допълнително материално стимулиране, обвързано с резултатите.
Изисквания:
Завършено средно или висше образование;
Предишен опит на същата или подобна позиция се счита за предимство;
Отлични комуникативни и презентационни умения;
Високо ниво на самодисциплина и организираност;
Владеене на английски език на средно ниво;
Компютърна грамотност;
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Непълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Продажби - продавачи и помощен персонал
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
03.01.2019
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК