ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ
Детайли
Описание
Ние сме лицензирана трудова борса Корект 2011-Русе ЕООД със седалище гр.Русе. Основната ни дейност се състои в подбор на персонал. Компанията започва да работи през 2003 г., за да подкрепя напълно работодателите в намирането, привличането и наемането на най-добрите кадри за тяхната компания.Клиентите изискват професионални стандарти, които ние гарантираме с нашето професионално и отговорно отношение. Ние осъзнаваме, че подходът към нашите клиенти трябва да бъде съобразен с техните специфични нужди и желания. Нашата фирмена философия се базира на репутация, доверие, професионални знания, безпристрастност и коректност, прозрачност и различен подход, който зависи от специфичните и нестандартните нужди на клиента. Ето защо ние сме ефективен и надежден помощник в търсенето и подбора на служителите, които ви трябват. Ние наемаме и избираме служители с потенциал, които са най-ефективни и полезни професионалисти за вашия бизнес. Корект 2011-Русе ЕООД гарантира индивидуален подход при подбора и резултатът винаги е точният човек на точното място.
РАБОТОДАТЕЛЯ ПРЕДЛАГА :ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ (в областа на модата)
Професионални задължения и отговорности:
1. Активно работи с клиентите на фирмата, персонифицира търговското обслужване, идентифицира нови потенциални клиенти, затвърждава контакти с клиентите и тяхното развитие в посока на партньорски взаимоотношения.
2. Работи активно за създаването на контакти и презентиране на фирмата пред клиенти със сериозен пазарен потенциал или с обещаващи тенденции за развитие.
3. Пряко е ангажиран и отговаря за изпълнение на целите и показателите в плана на продажбите. Планира и осъществява дейности за реализация на планираните продажби.
4. Планира и осъществява срещи с клиенти с цел увеличаване на потреблението, идентифициране на потенциален бизнес, събиране на пазарна информация.
e. Отговаря за техническото консултиране и търговското обслужване на клиентите.
5 Реализира на практика дейности и задачи, обсъдени и поставени от Ръководителя на регионалния офис с цел увеличаване на продажбите, оптимизация и повишаване на ефективността по обслужването на клиентите.
6. Периодично систематизира постъпващата от клиентите информация и оценява техния пазарен потенциал, интерес към определени продукти и услуги, типични покупки и конкурентни доставчици.
7. Идентифицира потенциален интерес към нови продукти и услуги и работи активно за спечелването на допълнителни сделки и реализацията на допълнителни поръчки от клиентите.
8. Своевременно предоставя обратна информация за ефективността и проблемите при работа с клиенти и при продажби на продукти.
Изисквания към кандидатите:
- Добри комуникативни умения, способности за работа в екип, желание за развитие и способности за самообучение;
- Опит в областта на текстила (предимство);
- Добри компютърни умения – текстообработка, електронни таблици, ERP, Internet, e-mail.
- Аналитичност, самостоятелност и самоорганизираност. Способности за адаптация в динамична среда;
- Шофьорска книжка; - Писмено и говоримо английски език.
Работодателят предлага:
• Трудов договор
• Добро стартово заплащане + премии;
• Готовност за пътуване в цялата страна.
При интерес от Ваша страна изпратете автобиография със снимка на български език.
За повече информация, както и за други предложения за работа се свържете с нас на телефон 0896/686-522 или заповядайте в офиса ни на ул. "Симеон Велики" 4 (зад Общината) с работно време от 09:00-12:00 и от 13:00-18:00.
ЛИЦЕНЗ 2759/19.03.2019
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал
Категория:
Продажби - експерт мениджъри
Държава:
България
Населено място:
Гр. Русе
Адрес:
"Кап.Лейт.Ев.Винаров" 7
Дата:
10.09.2019
Организация:
Корект 2011 Русе ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Корект 2011 Русе ЕООД може да получите ТУК