Назад

Фирма за онлайн търговия с обувки, дрехи и аксесоари за Европа, търси персонал

Детайли

Описание

Фирма за онлайн търговия с обувки, дрехи и аксесоари за Европа, търси персонал: Специалист маркетинг, Счетоводител/ка, Професионален фотограф/ка, Графичен дизайнер/ка, Оператори/ки в кол центъра с чешки, словашки, гръцки и румънски и Складов персонал в град Пловдив. тел: 0886785609
1.Специалист маркетинг с опит в международна онлайн търговия с обувки, дрехи и аксесоари. Търсим мъж на възраст от 25 до 45 години и предлагаме заплата от 1200 до 2000 лева.
Допълнителна информация
Задължения:
Отговаряте за изпълнение на плановете за доставки и продажби.
Идентифицирате и търсите нови контрагенти.
Участвате в договарянето на споразумения с настоящи и бъдещи партньори, относно продукти, цени, възможни срокове за изпълнение, поръчки и доставки.
Следите, проучвате и анализирате пазарните условия, предлагате мероприятия за разширяване на пазарния дял.
Контролирате изпълнение на сключените договори и възложените поръчки.
Презентирате предлаганите продукти и техните технически параметри.
Допълвате и актуализирате база данни с контрагенти.
Работите в сътрудничество и подкрепяте с работата си управителя.
Поддържате отчетност на работата си.
Подготвяте и посещавате при необходимост изложения и други събития с маркетингова насоченост.
В тази връзка търсим креативна, високо-мотивирана личност с търговски нюх и умения.

Изисквания:
Солидни познания по маркетинг(търговия).
Разбиране от внос и износ на стоки.
Да има познания в покупко-продажбите на стоки в Европейския и Китайския пазар.
Висше икономическо образование или средно икономическо с друго висше.
Отлични комуникативни умения, водене на преговори.
Владеене на английски език.
Компютърна грамотност.
Способност за работа в екип.
Инициативност, коректност и способност за самоконтрол и преценка.

Предлагаме:
Предлагаме Ви изключително интересна и динамична работа, възможности за дългосрочно професионално и личностно развитие. Много добри доходи, обвързани с постигнатите цели. Работата е различна по интензивност и натовареност във времето.
Ние вярваме, че човек трябва да работи онова, което му харесва. В случай, че сме Ви заинтригували и желаете да работите и се развивате в сферата на директния маркетинг, моля изпратете ни в е-писмо няколко думи относно мотивите си да кандидатствате за позицията, както и CV със снимка на имейл адреса посочен в обявата.
Документите Ви ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените кандидати.

2. Счетоводител/ка за водене счетоводната отчетност на фирмата за онлайн търговия с 20-30 души персонал.
3. Професионален фотограф/ка и графичен дизайнер за снимане и обработка на продуктите: обувки, дрехи и аксесоари.
4. Графичен дизайнер/ка за обработка и качване на снимки в сайтовете на продуктите: обувки, дрехи и аксесоари.
5. По един оператор/ка в кол центъра с чешки, словашки, гръцки и румънски езици за потвърждаване на онлайн поръчките от сайтовете.
6. Складов персонал от двама души с компютърна грамотност и Microsoft Office за обработка и пакетиране на онлайн поръчки.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Гръцки език, Румънски език, Словашки език, Унгарски език, Чешки език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно-специално

Специални умения:
Фирма за онлайн търговия с обувки, дрехи и аксесоари за Европа, търси персонал: Специалист маркетинг, Счетоводител/ка, Професионален фотограф/ка, Графичен дизайнер/ка, Оператори/ки в кол центъра с чешки, словашки, гръцки и румънски и Складов персонал в град Пловдив. тел: 0886785609 1.Специалист маркетинг с опит в международна онлайн търговия с обувки, дрехи и аксесоари. Търсим мъж на възраст от 25 до 45 години и предлагаме заплата от 1200 до 2000 лева. Допълнителна информация Задължения: Отговаряте за изпълнение на плановете за доставки и продажби. Идентифицирате и търсите нови контрагенти. Участвате в договарянето на споразумения с настоящи и бъдещи партньори, относно продукти, цени, възможни срокове за изпълнение, поръчки и доставки. Следите, проучвате и анализирате пазарните условия, предлагате мероприятия за разширяване на пазарния дял. Контролирате изпълнение на сключените договори и възложените поръчки. Презентирате предлаганите продукти и техните технически параметри. Допълвате и актуализирате база данни с контрагенти. Работите в сътрудничество и подкрепяте с работата си управителя. Поддържате отчетност на работата си. Подготвяте и посещавате при необходимост изложения и други събития с маркетингова насоченост. В тази връзка търсим креативна, високо-мотивирана личност с търговски нюх и умения. Изисквания: Солидни познания по маркетинг(търговия). Разбиране от внос и износ на стоки. Да има познания в покупко-продажбите на стоки в Европейския и Китайския пазар. Висше икономическо образование или средно икономическо с друго висше. Отлични комуникативни умения, водене на преговори. Владеене на английски език. Компютърна грамотност. Способност за работа в екип. Инициативност, коректност и способност за самоконтрол и преценка. Предлагаме: Предлагаме Ви изключително интересна и динамична работа, възможности за дългосрочно професионално и личностно развитие. Много добри доходи, обвързани с постигнатите цели. Работата е различна по интензивност и натовареност във времето. Ние вярваме, че човек трябва да работи онова, което му харесва. В случай, че сме Ви заинтригували и желаете да работите и се развивате в сферата на директния маркетинг, моля изпратете ни в е-писмо няколко думи относно мотивите си да кандидатствате за позицията, както и CV със снимка на имейл адреса посочен в обявата. Документите Ви ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените кандидати. 2. Счетоводител/ка за водене счетоводната отчетност на фирмата за онлайн търговия с 20-30 души персонал. 3. Професионален фотограф/ка и графичен дизайнер за снимане и обработка на продуктите: обувки, дрехи и аксесоари. 4. Графичен дизайнер/ка за обработка и качване на снимки в сайтовете на продуктите: обувки, дрехи и аксесоари. 5. По един оператор/ка в кол центъра с чешки, словашки, гръцки и румънски езици за потвърждаване на онлайн поръчките от сайтовете. 6. Складов персонал от двама души с компютърна грамотност и Microsoft Office за обработка и пакетиране на онлайн поръчки.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Експертен персонал без ръководни функции,

Трудово възнаграждение:

От 800 до 2000 лева на месец

Категория:

Продажби - експерт мениджъри
Електронна търговия
Нехранителни продукти

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

Свиленград

Дата:

26.08.2019

Организация:

Мурану ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Мурану ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ