Назад

Operational Accountant- София

Детайли

Описание

Изи Консулт е българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси, нашата основна цел е да свързваме най-добрите кадри с
най - перспективните работодатели.

Във връзка с разрастването на дейността на наш клиент – българска производствена компания, търсим квалифициран и мотивиран кандидат, който да заеме позицията на:

ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

Вашите отговорности:

- Eжедневно обработване на счетоводни документи и осчетоводяване на извършените и получените банкови плащания;
- Изготвяне на декларации и отчети, съгласно действащото данъчно и счетоводно законодателство;
- Организация и контрол на паричните средства и касовата наличност;
- Участие в изготвянето на справки и отчети за целите на ръководството;
- Участие в изготвянето на годишни финансови отчети и данъчни декларации, работа с одиторите на Компанията;

Ще се справите успешно на тази позиция, ако притежавате:

- Икономическо образование;
- Минимум 2 години опит като счетоводител с висока степен на самостоятелност;
- Задълбочени познания във връзка със стопански операции по Внос и ВОП;
- Отлично владеене на Excel, работа със счетоводни програми, (опит с Плюс-Минус се счита за предимство;
- Опит с ERP програма е предимство;
- Владеене на английски език на средно ниво;
- Отлични аналитични умения, силно развито внимание към детайлите, умения за екипна работа.

Кандидатствайте при нас и можете да получите:

- Трудов договор, пълни осигуровки и възможност за развитие в успешна компания;
- Конкурентно заплащане, съобразено с уменията и опита на кандидата;
- Допълнителни социални придобивки;
- Работа в екип от професионалисти.

Ако успяхме да привлечем интереса Ви, кандидатствайте сега, като ни изпратите актуална автобиография.

Услугите на Изи Консулт са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Човешки ресурси
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

20.05.2021

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ