Специалист „Продажби“ - Корпоративни Клиенти- София
Детайли
Описание
Търсите работа, която да ви преобърне живота?Знаем, че търсите работа, която да е забавна, динамична и без микромениджмънт!
Ние сме една от най-добрите HR агенции на пазара, която нарасна двойно през последната година. С две нови локации и развитие в международен план. Всичко това е благодарение на екипа ни от мотивирани и отдадени професионалисти с богат опит в сферата на подбора на персонал, продажбите, маркетинга и ТРЗ.
Сега имате шанса да се присъедините към нашата разрастваща се компания и да бъдете част от невероятното HRS семейство в ролята на:
Специалист „Продажби“ - Корпоративни Клиенти
Тази роля е част от нашия динамичен екип за продажби и ще бъде отговорена за изграждането на трайни взаимоотношения с нови клиенти. Също така, консултиране на водещи бизнес партньори в световен мащаб, които се нуждаят от подкрепа в набирането на персонал. Работата с толкова голямо и разнообразно портфолио от клиенти означава, че ежедневието ви винаги ще бъде интересно и предизвикателно. Развиването на базата от клиенти и поддържането на близки връзки с тях ще ви помогне да се изградите в професионален план и да се запознаете с местния пазар по нов и иновативен начин.
Вашите основни отговорности ще включват:
- Управление на ключови партньори на компанията;
- Договаряне на общи условия, такси за обслужване и други аспекти на бизнес отношенията с клиенти;
- Представяне на HRS и нашите услуги на различни бизнес и мрежови събития;
- Работа в тясно сътрудничество с нашия екип за подбор на персонал, за да сме сигурни, че очакванията за предоставяне на услуги са изпълнени на ниво;
- Представлява компанията на външни заинтересовани страни;
- Свързване с потенциални клиенти и представяне на нашите услуги;
- Подготовка на презентации и изготвянето на оферти за потенциални дългосрочни глобални партньорства;
Какво можем да предложим:
- Конкурентна заплата и бонус, базиран на резултатите;
- Атрактивен пакет за социални придобивки, включващ допълнителна здравна застраховка, спортни карти, ваучери, офис масажи и много, много други;
- Централно местоположение (на 5 минути от Националния Дворец на Културата);
- Възможности за кариерно и личностно развитие;
- Приятелски настроен екип от професионалисти, който цени сътрудничеството, качеството и откритостта;
- Шанс за работа и растеж с едни от най-добрите в HR индустрията;
Какво търсим:
- Минимум 2-3 години опит в сферата на продажби, управление на акаунти или бизнес развитие в бизнес ориентиран към услуги;
- Доказани умения за управление на продажби, договаряне и стратегическо партньорство;
- Университетска степен по "Икономика", "Търговия" или "Бизнес Администрация";
- Много добър английски език;
- Шофьорската книжка;
- Отлично владеене на MS Office инструменти, особено Excel, PowerPoint и Word;
- Международният опит ще се счита за голямо предимство;
Ако сте ориентиран към растежа, динамичен, позитивен и амбициозен професионалист и се познавате в горните редове, кандидатствате за тази роля!
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Продажби - експерт мениджъри
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
29.02.2020
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК