Назад

Офис администратор

Детайли

Описание

Изисквания:
Завършено средно образование;
Умения за работа с клиенти и работа в екип;
Организирани, упорити, комуникативни, инициативни и усмихнати кандидати;
Компютърна грамотност;
Свидетелство за управление на МПС (с кат. В);
Коректност и лоялност;


Основни отговорности:
Обслужва клиенти (приема, предава, опакова пратки) с положително отношение и усмивка;
Работи със специализиран софтуер, пари, документи и касов апарат;
Отговаря за правилното съхранение на пратките и за състоянието на поверения му офис и техника;
Консултира клиентите при избора на услуги и опции по пратки и товари,които се предлагат;
Извършва товаро-разтоварни дейности ,разпределя и групира пратките по направления.


Нашето предложение:
Динамична работа;
Постоянна работа с трудов договор.
Работно време 8:30-17:30ч
Работна заплата: 1000лв /бруто/
Възможност за развитие;
Необходими документи при кандидатстване – автобиография с актуална снимка.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции,

Трудово възнаграждение:

От 800 до 1000 лева на месец

Категория:

Продажби - продавачи и помощен персонал

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

Петко Стайнов 2

Дата:

21.02.2020

Организация:

А1 Трейд ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за А1 Трейд ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ