Касиер/и – обслужване на клиенти- София
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Наш клиент е международна компания , лидер в търговията и продажба на IT стоки. За новооткрит търговски обект , търсим да назначим мотивирани служители на позицията:
Касиер/и – обслужване на клиенти
Основни отговорности:
∙ Обслужване клиенти на каса – работа с парични средства ;
∙ Обработка на приходно-разходни документи ;
∙ Консултация на клиентите в магазина;
∙ Съставяне и попълване на фактури, протоколи и друг вид документация ;
∙ Участва в цялостен процес по засичане на наличностите в магазина
Компанията предлага:
∙ Трудов договор;
∙ Допълнителен паричен бонус към основното възнаграждение;
∙ Ваучери за храна;
∙ Работа на график – 8 часови смени;
∙ Карта за спорт;
Изисквания:
∙ Опит на подобна позиция ще се счита за предимство;
∙ Добри комуникационни умения и опит с работа с клиенти;
∙ Познания в сферата на интернет технологиите;
∙ Бързина и точност при работа с документи и управление на паричните средства;
∙ Умение за работа с компютър и офис пакет Microsoft Office.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Продажби - продавачи и помощен персонал
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
19.10.2020
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК