Назад

Касиер/и – обслужване на клиенти- София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Наш клиент е международна компания , лидер в търговията и продажба на IT стоки. За новооткрит търговски обект , търсим да назначим мотивирани служители на позицията:


Касиер/и – обслужване на клиенти


Основни отговорности:

∙ Обслужване клиенти на каса – работа с парични средства ;
∙ Обработка на приходно-разходни документи ;
∙ Консултация на клиентите в магазина;
∙ Съставяне и попълване на фактури, протоколи и друг вид документация ;
∙ Участва в цялостен процес по засичане на наличностите в магазина

Компанията предлага:

∙ Трудов договор;
∙ Допълнителен паричен бонус към основното възнаграждение;
∙ Ваучери за храна;
∙ Работа на график – 8 часови смени;
∙ Карта за спорт;


Изисквания:

∙ Опит на подобна позиция ще се счита за предимство;
∙ Добри комуникационни умения и опит с работа с клиенти;
∙ Познания в сферата на интернет технологиите;
∙ Бързина и точност при работа с документи и управление на паричните средства;
∙ Умение за работа с компютър и офис пакет Microsoft Office.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Продажби - продавачи и помощен персонал

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

19.10.2020

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ