Назад

Административен работник( асистент на менажера)

Детайли

Описание

Административен работник (представителство на менажера в негово отсъствие без правомощия за вземане на решения)
Обхватът на работа: административна поддръжка и осигуряване на работата на офиса на менажера, комуникация с, с кленти и доставчици.
Изискваме: знания за работа с компютър (MS Office, Интернет, Google Docs, Outlook), отлични комуникационни и организационни умения, надеждност, лоялност, гъвкавост, приятно поведение, старание, устойчивост на стрес , шофьорска книжка кат. B

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Специални умения:
Много добри умения за работа в екип. Много добра компютърна грамотност. Английски език поне на ниво B1.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Нехранителни продукти

Държава:

България

Населено място:

Гр. София, Гр. Пловдив

Адрес:

1211 Житен, ул.Стубел №17

Дата:

24.07.2020

Организация:

Маркет 1001
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Маркет 1001 може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ