Административен работник( асистент на менажера)
Описание
Административен работник (представителство на менажера в негово отсъствие без правомощия за вземане на решения)Обхватът на работа: административна поддръжка и осигуряване на работата на офиса на менажера, комуникация с, с кленти и доставчици.
Изискваме: знания за работа с компютър (MS Office, Интернет, Google Docs, Outlook), отлични комуникационни и организационни умения, надеждност, лоялност, гъвкавост, приятно поведение, старание, устойчивост на стрес , шофьорска книжка кат. B
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Специални умения:
Много добри умения за работа в екип.
Много добра компютърна грамотност.
Английски език поне на ниво B1.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Категория:
Нехранителни продукти
Държава:
България
Населено място:
Гр. София, Гр. Пловдив
Адрес:
1211 Житен, ул.Стубел №17
Дата:
24.07.2020
Организация:
Маркет 1001
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Маркет 1001 може да получите ТУК