ОФИС-КОНСУЛТАНТ
Детайли
Описание
За наш партньор търсим: Офис-консултантОсновни задължения:
• Отговоря за изпълнението на стратегията за електронна търговия (B2C) и Own Retail strategy, в съответствие с насоките на Компанията;
• Увеличава продажбите в Webshop-а, за да може повече потребители да купуват и/или да участват в събития;
• Управлява договорените промоции и отстъпки за офлайн и онлайн директни канали, в съответствие с позиционирането на марката;
• Работи за развитието и оптимизирането на CRM процеса;
• Предоставя месечни доклади до ръководния екип за напредъка на развитието на директните продажби в каналите за директни продажби;
• Аранжира и подрежда стоките в търговския обект;
• Консултира клиентите за качествата на предлаганите стоки;
• Предоставя ежедневен отчет за приходите в търговския обект;
• Участва в редовни и извънредни ревизии и инвентаризации на търговския обект;
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
Университетска диплома по Икономика или Маркетинг;
Компютърна грамотност;
Владеене на чужди езици – английски, (немски – ще се счита за предимство);
Минимум 2 години опит на подобна позиция;
Ритейл опит ще се счита за предимство;
Разбиране на поведението на покупателите
Опит с online channel ( B2C ) ще се счита за предимство;
Познания на поведението при online пазаруването;
Опит в web/E-Commerce технологии ( ERP, CRM, CMS ) и маркетинг – Google AdWords, Facebook, и др.
Компанията предлага:
• Отлични условия на труд;
• Работно време - 2 работни дни / 2 почивни дни
• Работа в приятен екип от млади хора
• Коректни трудови отношения, бонуси от продажбите
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Продажби - продавачи и помощен персонал
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
03.03.2021
Организация:
Cross Source
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Cross Source може да получите ТУК