Назад

Продавач-консултант в Serdika Center

Детайли

Описание

За магазина на наш клиент, който е официален представител за България на продукти и аксесоари за пътуване Human Capital Store търси Продавач – консултант.



Основни задължения:

- Поддържа търговския вид на работното място

- Посреща и обслужва клиенти

- Познава видовете продукти, които се предлагат в магазина

- Приема парични суми, издава касови бележки и седмично изготвя отчет



Изисквания:

- Желание за комуникация с клиенти

- Предимство е владеенето на базов разговорен английски език

- Компютърни умения

- Опит на подобна длъжност



Клиентът ни предлага:

- Твърдо възнаграждение от 700лв. Нето

- Служебно облекло

- 2 работни / 2 почивни дни с работно време 10:00 – 21:00 ч. съгласно предварително изготвен график

- Спокойна работна среда и сплотен колектив



Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.



Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер : 1783/ 30.09.2014.



Услугите към кандидатите са безплатни.

Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставите, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 890 до 900 лева на месец

Категория:

Продажби - продавачи и помощен персонал

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София

Дата:

11.06.2021

Организация:

Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ