Офис сътрудник - продажби
Описание
ЗАПЛАТА 1200лв (нето)Офис сътрудник - продажби.
Описание на задълженията, свързани с търговската дейност (продажби) на фирмата:
- Създава и организира документация и друга техническа помощ при офериране и експедиция на стоки - подготвя оферти, издава фактура, гаранционна карта, товарителница;
- Ежедневно изпраща пратки с куриер и проследява местонахождението им.
Изисквания:
Висшето образование и владеенето на английски език на много добро работно ниво (писмено и говоримо) е задължително.
Кандидатът следва да има много добра компютърна грамотност и добри познания на Word & Excel.
Владеенето на някои от следните допълните езици ще се счита за предимство - немски, гръцки, руски, испански, румънски.
Опитът не е задължителен.
Лични качества:
- Бърза адаптивност;
- Желание за работа в динамична среда и под напрежение;
- Бърза реакция спрямо поставените задачи;
- Гъвкавост;
- Умения за работа в екип.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Немски език, Испански език, Гръцки език, Испански език, Румънски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Трудово възнаграждение:
От 1100 до 1200 лева на месец
Категория:
Продажби - продавачи и помощен персонал
Държава:
България
Населено място:
Гр. Варна
Адрес:
БУЛ. ВЛ.ВАРНЕНЧИК 281
Дата:
08.09.2021
Организация:
ЕН ЕР ДЖИ 3 ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕН ЕР ДЖИ 3 ЕООД може да получите ТУК