Назад

Офис сътрудник - продажби

Детайли

Описание

ЗАПЛАТА 1200лв (нето)

Офис сътрудник - продажби.
Описание на задълженията, свързани с търговската дейност (продажби) на фирмата:
- Създава и организира документация и друга техническа помощ при офериране и експедиция на стоки - подготвя оферти, издава фактура, гаранционна карта, товарителница;
- Ежедневно изпраща пратки с куриер и проследява местонахождението им.


Изисквания:
Висшето образование и владеенето на английски език на много добро работно ниво (писмено и говоримо) е задължително.
Кандидатът следва да има много добра компютърна грамотност и добри познания на Word & Excel.
Владеенето на някои от следните допълните езици ще се счита за предимство - немски, гръцки, руски, испански, румънски.
Опитът не е задължителен.

Лични качества:
- Бърза адаптивност;
- Желание за работа в динамична среда и под напрежение;
- Бърза реакция спрямо поставените задачи;
- Гъвкавост;
- Умения за работа в екип.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Испански език, Гръцки език, Испански език, Румънски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1100 до 1200 лева на месец

Категория:

Продажби - продавачи и помощен персонал

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

БУЛ. ВЛ.ВАРНЕНЧИК 281

Дата:

08.09.2021

Организация:

ЕН ЕР ДЖИ 3 ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕН ЕР ДЖИ 3 ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ