Назад

Стажант подбор на персонал - логистика и производство - София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа

Започнахме като start-up и сега сме една от най-големите компании за набиране на персонал в България, поддържайки нашата гъвкава и ориентирана към екипа култура.

Работата в HRS Bulgaria представлява съвкупност от умения, които се развиват в процес на стажантската програма. Ежедневните задачи, пред които се сблъскват нашите консултанти развиват различи умения като комуникация, управление на времето и умение за работа в динамична среда. През последните години се доказахме като една от компаниите лидери на пазара на труда. Нашата цел е да помагаме на бизнеса с подходящите за тях служители.

Стажант подбор на персонал - логистика и производство

Отговорности:

Създава и публикува обяви за работа в различни платформи и социални мрежи;
Проактивно търси подходящи кандидати използвайки различни източници;
Извършва първоначален подбор по документи за роли в производствения и логистичен сектор;
Води активна комуникация с различни кандидати по телефон и e-mail;
Организира и провежда интервюта с предварително подбрани кандидати;
Свързва се и организира срещи чрез бюрото по труда;
Организира целият процес от одоборението до назначаването и подписването на нужната документация от одобрен кандидат;
Попълва базата данни на компанията.
Нашето предложение:

Изминаване на стъпки от А до Я, за придобиване на нужните знания и умения за развитие в сферата на човешките ресурси;
Отлична възможност за старт в кариерата и пряко работа с Ментор;
Твърдо възнаграждние и стимулиращи бонуси обвързани с ежемесечните резултати;
Приятна работна обстановка в офис непосредствено до метростанция бул. България;
Служебен лаптоп и телефон;
Стандартно работно време: понеделник – петък (09:00 – 18:00 ч.);
Запознаване с най-добрите практики при подбора на персонал;
Допълнително здравно осигуряване, карта Multisport и други социални придобивки.

Изисквания:
Мотивация за развитие в сферата на човешките ресурси;
Отлични комуникационни умения, инициативност, енергичност и проактивен подход;
Организационни умения и дисциплинираност при изпълнение на поставените задачи;
Владеене на английски език – работно ниво;
Шофьорска книжка – кат. B;
Подходящо за студенти след 3ри курс или завършили висше образование.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Продажби - продавачи и помощен персонал

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

18.10.2021

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ