Назад

Продавач-консултант /Serdika Center график 2х2/

Детайли

Описание

Ние от Human Capital Store търсим Продавач-консултант, за наш клиент, който е официален представител за България на продукти и аксесоари за пътуване

Основните задължения на служителя са да:
- Поддържа добър търговския вид на работното място.
- Посреща и обслужва любезно клиентите.
- Познава видовете продукти, които се предлагат в магазина.
- Приема парични суми, издава касови бележки и изготвя седмичен отчет.

Изисквания за позицията са:
- Желание за комуникация с клиенти.
- Предимство е владеенето на базов разговорен английски език.

Клиентът ни предлага:
- Възнаграждение 1300лв. нето.
- Предоставя се служебно облекло.
- 2 работни/2 почивни дни с работно време от 10:00ч. до 21:00ч.
- Спокойна работна среда и сплотен колектив.

Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер : 1783/ 30.09.2014.
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставите, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал,

Категория:

Продажби - продавачи и помощен персонал

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София

Дата:

16.06.2022

Организация:

Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ