Назад

Специалист ТРЗ- Казанлък

Детайли

Описание

Нашият клиент, БУЛМЕТАЛ АД, е бързо развиваща се европейска компания, лидер в производството на метални опаковки.

Компанията предлага широка гама от размери и видове метален амбалаж, с реализация в различни индустриални сфери, което я прави една от най-разпознаваемите на европейския пазар.

Компанията търси да назначи опитен професионалист на позиция: Специалист ТРЗ, който да се присъедини към висококвалифициран и амбициозен екип.


ОТГОВОРНОСТИ:

❖ Координиране и изпълнение дейността по администриране на персонала и изготвянето на работните заплати в дружеството;

❖ Прилагане на изискванията на трудовото, социално и данъчно законодателство, свързани със заплащането на труда;

❖ Консултиране на управленския състав по въпроси свързани с администриране на персонала и администриране на работни заплати;

❖ Обработване на подадени от различните отдели данни във връзка с обработката на работни заплати;

❖ Извършване на калкулация и начисляване на заплати, социални разходи и осигуровки;

❖ Контролиране на реквизитите на първичните документи, касаещи изготвянето на ведомостите;

❖ Съдействие при издаването на служебни бележки, справка за доходите и подаване на друга информация към служителите, според компетенциите си;

❖ Активно подпомагане на дейността на Финансов отдел, както и другите отдели в компанията, според степента на своите правомощия;

❖ Изготвяне на справки и отчети, свързани със заплати и социални осигуровки;

❖ Осъществяване и поддържане на контакт с компетентните органи по трудово законодателство;

❖ Подготвяне и предоставяне на статистическа информация към компетентните органи по трудово законодателство;


ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УСПЕШНИЯ КАНДИДАТ:

❖ Висше икономическо образование;

❖ Минимум 2 години професионален опит в областта или сходна област;

❖ Много добра компютърна грамотност – MS Office приложения (MS Word, Excel);

❖ Опит в работата с информационни системи за администриране на служителите и администриране на възнагражденията;

❖ Организираност и отговорност при поемане на ангажименти и спазване на крайни срокове;


КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

❖ Мотивиращо възнаграждение;

❖ Ваучери за храна;

❖ Платен годишен отпуск в размер на 20 дни;

❖ Възможност да станете част от иновативна компания и висококвалифициран екип;


Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/ със снимка. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. Друг

Адрес:

гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164

Дата:

30.03.2023

Организация:

Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ