Назад

Специалист продажби на едро /сектор Мебели/

Детайли

Описание

Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси в повече от 60 страни по света.


От името на наш клиент, компания „Евромар Комерс“ ООД, занимаваща се с внос и търговия на едро с мебели, търсим да назначим комуникативен и амбициозен професионалист на позиция:


Специалист продажби на едро


Основни задължения:

• Посредничи при осъществяването на продажби на стоки на поверените фирми (корпоративни клиенти);
• Консултира за характеристиките на предлаганите продукти;
• Изпраща оферти или изготвя индивидуални предложения, договаря ексклузивен асортимент;
• Обучава персонала на обектите;
• Консултира и предлага излагането на нови мостри на модели по търговските обекти;
• Спомага организацията на транспорта на стоката към търговските обекти;
• Следи за търговския вид на мострите изложени в търговските зали;
• Получава и актуализира информация за пазарните условия и наличие на конкурентни стоки;
• Поддържа контакти с клиенти за осигуряване на добро обслужване;
• Насърчава продажбите на определени от фирмата продукти;
• Следи конкуренцията на пазара за запазване на пазарния дял;
• Информира Управителя за търсенето от страна на партньорите и крайния потребител;
• Периодични посещения на търговските обекти;
• Следи стриктно финансовите задължения на търговските партньори;
• Извършва анализи за продажбите по продукти и клиенти;
• Предлага и договаря ценови политики свързани с по-добри продажби;
• Спомага изготвянето на годишни планове за работа с търговските партньори;
• Изготвя справки необходими на клиентите за увеличаване на продажбите, свързани с продажби, оборот, продукти, поръчки;
• Отговаря за регулиране на промоциите на продукти между фирмите.


Изисквания:

• Завършено образование – висше е предимство;
• Шофьорска книжка и готовност за пътуване;
• Работа с MS Office пакет (Word и Excel – добро ниво на владеене) и складови програми;
• Владеенето на Английски език е предимство;
• Предходен опит в продажбата на мебели е предимство;
• Комуникативност, умение за компетентно и любезно обслужване на клиенти;
• Умения за работа в екип;
• Енергичност;
• Амбиция за кариерно израстване.


Офертата включва:

• Постоянен трудов договор;
• Фиксирана заплата + бонус схема;
• Служебен автомобил, телефон и компютър;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Сума за храна и осигурен кетъринг в офиса;
• Допълнителни социални придобивки.


Ако се разпознаете в описанието по-горе, изпратете ни вашето CV още днес!


Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N=1814.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции,

Трудово възнаграждение:

От 2000 до 3000 лева на месец

Категория:

Нехранителни продукти
Промишлени продукти

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2

Дата:

29.03.2024

Организация:

Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ