Назад

Асистент онлайн продажби

Детайли

Описание

Нашият клиент е най-големият в Европа дистрибутор на пресоващи сокоизстисквачки, цитрус преси и блендери. Поради увеличен обем на работа в нов онлайн магазин, търсим Асистент онлайн продажби.

Ежедневните задължения и отговорности са:

- Комуникация по имейл и телефон с клиенти и партньори на компанията.
- Отговаряне на запитвания и въпроси относно характеристики на продукти на клиенти по E-mail, телефон, чат, Facebook, Instagram и други платформи и сайтове.
- Актуализирне на информацията в онлайн магазина. Публикуване на продукти в онлайн магазина.
- Прием на стока и актуализиране на наличностите.
- Приемане, обработка, изпращане и проследяване на поръчки.
- Издаване на документи за продажба - фактури, касови бележки и др.


На тази позиция ще получите:

- Един месец въвеждащо обучение.
- Ваучери за храна.
- Работно време от понеделник до петък, 9:00ч. - 18:00ч. /с възможност за 30 минутна обедна почивка, която предполага стартиране по-късно или приключване по-рано на работният ден/
- Месечно възнаграждение

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1800 до 2000 лева на месец

Категория:

Електронна търговия
Хранителни продукти
Дистрибутор/Търговски представител

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София

Дата:

21.11.2024

Организация:

Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ