Назад

Facility Manager/Мениджър поддръжка

Детайли

Описание

За наш клиент, една от водещите компании в архитектурата и интериорния дизайн, търсим Facility Manager, който не се плаши от динамиката в ежедневието и е готов да се справя с разнородни задачи. Подходящият кандидат трябва да притежава силно чувство за отговорност, да бъде организиран и подреден, както и да има административен опит. Търсим увереност, инициативност и умение за вземане на решения на място.
Компанията предлага отлични възможности за развитие в бранша. При изпълнение на проектите се използват най-модерните технологии, материали и иновативни подходи в строителните и ремонтни дейности с цел постигане на най-високо качество и удовлетворение на клиента. Ако търсите разнообразие, имате интерес към интериорния дизайн и архитектурата, искате да бъдете част от екип, който се стреми към перфектни разултати, това е вашият шанс!

Основни дейности:

Работа в тясна връзка с управителите – управление на графици, организиране на срещи и събития, подпомагане при вземане на решения и ежедневни задачи.
Работа с документи – подготовка на договори, фактури, отчети и поддържане на архиви.
Комуникация с клиенти, партньори и институции – организиране на срещи, взаимодействие с външни организации/клиенти и управление на кореспонденцията.
Управление на офис процеси – координация на проекти, следене на крайни срокове и осигуряване на гладко протичане на офис задачите.
Работа на терен – посещения на обекти или координиране на задачи извън офиса.

Компанията предоставя:

Конкурентно възнаграждение.
Работа в приятелска, динамична и творческа среда.
Възможности за професионално развитие и участие в интересни модерни интериорни проекти.
Работа с най-модерните технологии, материали и иновативни подходи в строителните и ремонтни дейности с цел постигане на най-високо качество и удовлетворение на клиента
Разнообразие и гъвкавост за работа на терен или обекти при необходимост.

Изисквания за позицията:

Отлични организационни и комуникационни умения.
Административен опит и опит в организирането на хора и процеси.
Умение за работа с MS Office и софтуер за фактуриране.
Висше образование – предимство.
Опит и/или интерес в сферата на архитектурата, интериорния дизайн или строителството е плюс.
Шофьорска книжка – задължителна.

Ако търсите предизвикателство и възможност за развитие в подобна работна среда, ако смятате, че Вие сте подходящият човек за тази позиция и тя е подходяща за Вас, моля изпратете ни вашето CV! Очакваме Ви!

Фирма "НЮ КАРИЪР" притежава лиценз за извършване на посредническа дейност по наемане на работа за България под НОМЕР 3310 от 28.03.2022

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции, Средно управленско ниво

Трудово възнаграждение:

От 2600 до 3000 лева на месец

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. Петър Парчевич N9 ет.2, ап. 2

Дата:

02.10.2024

Организация:

НЮ КАРИЪР ЕООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за НЮ КАРИЪР ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ