Назад

Управител на фризьорски и козметичен салон

Детайли

Описание

Модерен и бързо развиващ се дамски козметичен салон в слънчев Катар търси да назначи управител, който да отговаря за всички сектори на дневния козметичен и СПА център. Управителят следва да координира всички програми, да съблюдава работата на персонала и предоставянето на услугите според фирмените стандарти, да изготвя работни графици и да следи за спазването им, да се грижи за комфорта както на клиентите, така и на служителите.

Дамският козметичен и спа център е първият по рода си в Катар, като целта му е да предоставя услуги от най-високо качество, както от гледна точка на обслужване, така и от гледна точка на използвани продукти. В центъра има фризьорски салон, козметично студио, релакс зона за масажи и релаксиращи разкрасителни процедури.

Задължения на управителя:
- Отговаря за продажбите и разработването на маркетинг стратегията;
- Управлява бюджета и отговаря за договорите с доставчиците и партньорите;
- Изготвя стратегия за управление на приходите;
- Когато е необходимо работи като главен фризьор-стилист или главен козметик (според квалификацията);
- Провежда обучение на новия персонал.

Изисквания:
- Минимум 3-5 години опит на сходна позиция;
- Умения да работи в динамична среда;
- Отлични организационни умения;
- Отлични комуникативни умения;
- Приветливо и вежливо отношение;
- Представителна външност;
- Положителна личност с чувство за хумор и умение да предразполага клиентите и персонала;
- Професионални умения в сферата на фризьорските или козметичните услуги, които да бъдат удостоверени с диплома, сертификат или друг официален документ;
- Творчески подход в работата;
- Усет за мода и познаване на модните тенденции в бранша;
- Отлични търговски умения;
- Умение да преговаря с клиенти и партньори;
- Добра компютърна грамотност;
- Отличен английски;
- Да влага желание и ентусиазъм в работата.

Какво предлагаме:
- Работа в бързо развиващ се моден център в една от най-проспериращите държави в света - Катар;
- Възможност за кариерно развитие;
- Атрактивно заплащане с бонусен пакет и % от продажбите;
- Квартира;
- Работодателят покрива всички разходи по заминаването, включително самоелтен билет, виза, адресна регистрация и всички други административни такси и процедури.

Ако отговаряте на изискванията и имате желание да кандидатствате, моля, изпратете CV на английски със снимка.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции, Средно управленско ниво

Трудово възнаграждение:

От 2000 до 3000 лева на месец

Категория:

Обществени услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. Ямбол, Гр. Шумен, Гр. Хасково, Гр. Търговище, Гр. Стара Загора, Гр. София, Гр. Смолян, Гр. Сливен, Гр. Силистра, Гр. Русе, Гр. Разград, Гр. Пловдив, Гр. Плевен, Гр. Перник, Гр. Пазарджик, Гр. Монтана, Гр. Ловеч, Гр. Кюстендил, Гр. Кърджали, Гр. Добрич, Гр. Габрово, Гр. Враца, Гр. Видин, Гр. Велико Търново, Гр. Варна, Гр. Бургас, Гр. Благоевград

Адрес:

ул. "Тунджа"№3, ет. 1, ап. 3, София 1606

Дата:

16.09.2014

Организация:

Тримониум ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

КАНДИДАТСТВАЙ