Назад

Специалист обслужване на клиенти с немски език- София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!

Eдна от най-големите компании, предоставящи аутсорсинг на бизнес процеси, дигитален маркетинг, обучение и управление на таланти, технологии и иновации, търсят:
Специалист обслужване на клиенти с Немски език

Вашите задължения ще бъдат:
Като част от екипа, ще можете да предоставяте висококачествено обслужване на клиенти по телефон, имейл и чат;
Ще получавате входящи обаждания от настоящи и бъдещи клиенти, нуждаещи се от помощ в реално време;
Ще решавате проблемите на клиентите, като ще помагате на потребителите стъпка по стъпка;
Ще решавате проблеми с потребителско име / парола, деинсталиране /преинсталиране на мобилни приложения;
Ще правите проверка на правилната настройка на акаунтите на клиента и ще насочвате на потребителите към навигация в менютата на приложенията.

Това, което предлагаме е:
Конкурентна заплата;
Стандартно работно време;
Виртуално обучение и постоянна работа от дома;
Модерно и вълнуващо място за работа, с отлични удобства;
Богат пакет от социални придобивки; Медицински застраховки, изцяло покрити от компанията, застраховка “Живот”;
Транспортни карти;
Възможности за развитие.

Това, което търсим, е:
Владеене на немски и английски език, както писмено, така и устно;
Отлични умения за комуникация и работа с клиенти;
Предишен работен опит в център за обслужване на клиенти е предимство;
Компютърни умения (MS Office, използване на интернет, e- поща и уеб-базирани приложения);
Интерес към технологиите и желание за усвояване на нови умения;
Умения за работа в екип.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Кандидатствай сега!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София, Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

10.08.2021

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ