Назад

Администратор офис в куриерска фирма

Детайли

Описание

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДЛЪЖНОСТТА:


-Перфектни Компютърни умения
-Високо мотивирана,инициативна и целенасочена личност с отлични презентационни умения в сферата на куриерските услуги.
-Организирана ,отговорна и способна да организира приоритетните дейности в офиса личност.
-Предишен опит на подобна позиция е предимство.
-Чиста шофьорска книжка!!

Ние предлагаме:

-отлична възможност за кариерно развитие
-добро заплащане
-работа в динамична, но приятна среда.

Моля,ако проявявате интерес и ОТГОВАРЯТЕ на изискванията,изпратете мотивационно писмо и автобиография с актуална снимка
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:
Средно

Профил:

Специални умения:
Перфектни Компютърни умения -Високо мотивирана,инициативна и целенасочена личност с отлични презентационни умения в сферата на куриерските услуги. -Организирана ,отговорна и способна да организира приоритетните дейности в офиса личност. -Предишен опит на подобна позиция е предимство. -Чиста шофьорска книжка!!

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Транспорт и логистика
Aдминистративна дейност и продажби

Държава:

България

Населено място:

Гр. Хасково

Адрес:

Дата:

16.05.2018

Организация:

аника 75 еоод
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за аника 75 еоод може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ