Назад

Фронт офис асистент

Детайли

Описание


ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

- Приема и отговаря на входящи и изходящи телефонни обаждания, електронна поща, фейсбук др. приложения;
- Приема и настанява клиенти и посетители;
- Изготвя клиентски картони и въвежда данните в системата;
- Консултира клиентите относно процедурата, за която имат записан час;
- Подготвя манипулационния кабинет в подходящ вид преди и след всяка манипулация;
- Участва в подготовката и организацията на фирмени събития и обучения;
- Съставя график за срещи с клиенти и служители;
- Подготвя документи и бланки, необходими за дейността.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно-специално

Профил:

Специални умения:
Предишен опит на подобна позиция; - Много добра компютърна грамотност; - Владеене на английски език е предимство; - Приветливо отношение; комуникационни и организационни умения. Не е задължително, но следните могат да бъдат предимство: - добри познания по анатомия - медицинско образование

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 450 до 1000 лева на месец

Категория:

Консултантски услуги
Образование, Образователни курсове и преводи

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

Дата:

24.03.2016

Организация:

ЦИТМЕД ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ЦИТМЕД ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ