Брокер недвижими имоти
Описание
Агенция за недвижими имоти АНЕТИ предлага посреднически и консултантски услуги за жилищни и бизнес имоти на българския и европейския пазар. Екипът ни се състои от висококвалифицирани специалисти и брокери.За разрастващата дейност на фирмата търсим отговорни и позитивни личности за следната позиция:
БРОКЕР НЕДВИЖИМИ ИМОТИ
Описание на позицията:
• осъществяване на консултантска и посредническа дейност при сделки с недвижими имоти
• проучване и анализиране на пазара на недвижими имоти
• провеждане на огледи
• изготвяне на справки и анализи за нуждите на главния брокер
Изисквания към кандидата:
• средно или висше образование
• умение за работа с клиенти и водене на търговски преговори
• мотивация за постигане на високи доходи/резултати
• добра компютърна грамотност - MS Office, Internet
• аналитично мислене и желание за работа и развитие
• готовност за усилена работа и самоусъвършенстване
• съпричастност към работата, честност, самодисциплина
• шофьорска книжка /желателно/
Предлагаме:
• възможност за високи неограничени доходи, обвързани с постигнатите лични резултати
*допълнителни придобивки и финансови стимули
* карта за градския транспорт за всички линии или поети разходи за гориво за личен автомобил
• поети разходи за реклама, рекламни материали, персонални визитни картички
• служебен мобилен телефон с осигурен месечен абонамент /макси пакет/
*работно бюро с компютър, цифров апарат
• отлична работна среда и колегиален микро климат на високо ниво
• работа в динамичен и опитен екип
Ако обявата представлява интерес за Вас и отговаряте на посочените от нас изисквания, моля изпратете пълни и точни CV с актуална снимка и кратко мотивационно писмо на адрес: dom@aneti.net
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.
Забележи:
1. КРАТКИ, НЕПЪЛНИ И НЕТОЧНИ АВТОБИОГРАФИИ БЕЗ АКТУАЛНА СНИМКА, КАКТО И НЕОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА НЯМА ДА БЪДАТ РАЗГЛЕЖДАНИ!!!
2. Документи изпращайте единствено по електронна поща с точен адрес и координати за обратна връзка.
3. Задължително е да разполагате с достатъчно свободно време за системно и периодично проучване на поверения Ви регион с провеждане на срещи с местните собственици на имоти.
4. Част от клиентите желаят да се правят огледи вечер през седмицата след работно време и през почивните дни и съответно ние се съобразяваме с изискванията на клиентите. Ако Това време не е подходящо за Вас, моля не изпращайте документите си.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Средно
Профил:
Специални умения:
Личностни качества:
• динамична, иновативна и организирана личност
• отговорно отношение, лоялност и коректност, способност за работа в екип
• комуникативност, вежливост, търговски усет
• търпимост и бързо реагиране в различни ситуации
• стремеж към личностно израстване
• да не подценява предимствата на позитивното излъчване
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Граждански
Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Недвижими имоти
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна 18, офис 4 (до Агенцията по вписванията)
Дата:
11.04.2016
Организация:
ДОМИСОФ ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ДОМИСОФ ЕООД може да получите ТУК