Назад

Operations Manager- Варна

Детайли

Описание

Изи Консулт е българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси, нашата основна цел е да свързваме най-добрите кадри с най - перспективните работодатели.

Във връзка със своето интензивно развитие в България, за нашия клиент - компания, специализирана в продажбата на спортни стоки, търсим да назначим опитен и мотивиран:

Оперативен Мениджър

Отговорности:
Управлява, планира и променя ежедневната оперативната дейност на фирмата;
Участва в изготвянето на търговскате стратегии и маркетинговите кампании на фирмата;
Проследява състоянието на пазара и конкуренцията;
Отговаря за разширяването на търговската мрежа на компанията;
Анализира търговските резултати на обектите и дава предложения за подобряването им;
Ръководи търговските екипи, организира обучения и провежда ежедневни срещи с тях.

Ще се справите успешно на тази позиция, ако притежавате:
Висше икономическо образование;
Професионален опит в сферата на търговия с дрехи и спортна екипировка;
Опит на ръководна позиция минимум 3 години;
Отлични компютърни умения - предимно с Excel;
Много добро ниво на английски език;
Шофьорска книжка категория В

Личностни качества, които нашият клиент цени:
Самоинициативност, енергичност и мотивация за дългосрочно развитие в областта;
Адаптивност, отлична комуникативност и умение за водене на преговори;
Способност за екипна работа, делегиране на задачи и мотивиране на персонала.

Кандидатствайте при нас и можете да получите:
Много добро основно възнаграждение и бонусна система, обвързана с постигнатите резултати;
Активна политика за обучения и повишаване на професионалните компетенции;
Динамична работна среда в креативен и млад екип.
Коректност в трудовите правоотношения и постоянен трудов договор;
Служебен автомобил, компютър и мобилен телефон.

Ако успяхме да привлечем интереса Ви, кандидатствайте сега, като ни изпратите актуална автобиография.

Услугите на Изи Консулт са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

21.05.2021

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ