Назад

Специалист контактен център с български език

Детайли

Описание

HRS Bulgaria вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият клиент - Credissimo е една от най- иновативните и бързо развиващи се компании във финансовия сектор в България, като предлагат високотехнологични финансови продукти на своите клиенти. За своя екип „Обслужване на клиенти“ Credissimo търсят комуникативен и проактивен човек, с опит в работата с клиенти на позиция:

Специалист контактен център с български език

Отговорности:

• Приема входящи обаждания и консултира клиентите по отношение на въпроси:

- свързани с подаване на искане за отпускане на кредит;

- технически въпроси свързани с регистрация на нов акаунт;

• Прави изходящи обаждания с цел да информира клинетите за продуктите, промоциите, новите оферти и други онлайн услуги които компанията предлага;
• Осигурява качествено обработване на заявки съгласно регламентираните изисквания и стандарти;
• Предоставя професионално, компетентно, бързо и проактивно обслужване на клиентите на компанията;
• Комуникация предимно по телефон и имейл;

Фирмата предлага:

• Възможност да станете част от екип от динамични професионалисти в компания, лидер в сферата на небанковото кредитиране;
• Включване във вътрешни обучение и програми за развитие;
• Възможности за кариерно развитие;
• Отлични условия на труд, социална политика и бонусна система;

Изисквания към кандидатите:

• Една година опит в работата с клиенти на подобна позиция;
• Отлични комуникативни умения и насоченост към клиента;
• Умения за приоритизиране и работа под напрежение;
• Отлична компютърна грамотност (MS Office);

Очакваме ВИ!

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 1510/14.09.2012 валиден до 14.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Консултантски услуги
Контакт център (call centers)
Обслужване на клиенти / каса

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

17.01.2017

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ