Назад

МЕНИДЖЪР КОНТАКТЕН ЦЕНТЪР

Детайли

Описание

HRS Bulgaria вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият клиент - Credissimo е една от най- иновативните и бързо развиващи се компании във финансовия сектор в България, като предлагат високотехнологични финансови продукти на своите клиенти. За своя екип търсят амбициозен и отговорен професионалист, с опит в работата с клиенти на позиция:
МЕНИДЖЪР КОНТАКТЕН ЦЕНТЪР

Отговорности:

-Разработва и внедрява ефективни програми, стратегии, правила и процедури, които да спомагат за професионално обслужване на клиенти.
-Ръководи нови проекти, свързани с обслужване на клиентите;
-Внедрява и реализира бизнес стратегии, оказващи пряко влияние върху целите и резултатите на компанията.
-Дава направления за усъвършенстване на нивото на обслужване, както и за възвръщане на доверието на клиентите при възникнали оперативни казуси;
-Съдейства за повишаване на професионалното ниво и квалификация на служителите, участва в подбор на кадри, провежда годишни атестации на служителите.


Изисквания:

- Завършено висше образование;
- Предишен опит на ръководна позиция в сферата на обслужване на клиенти;
- Умения да проучва, анализира и решава проблеми и задачи;
- Отлични комуникативни умения и насоченост към клиента;
- Умения за приоритизиране и работа под напрежение;
- Владеене на английски език на работно ниво;
- Компютърни умения - MS Office.

Фирмата предлага:

• Възможност да станете част от екип от динамични професионалисти в компания, лидер в сферата на небанковото кредитиране;
• Включване във вътрешни обучение и програми за развитие;
• Възможности за кариерно развитие;
• Отлични условия на труд, социална политика и бонусна система;

Очакваме ви!

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 1510/14.09.2012 валиден до 14.09.2017


Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:

Консултантски услуги
Контакт център (call centers)

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

16.03.2017

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ