Назад

Продавач-консултант на 4 часа - The Mall

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият клиент е международна компания - лидер в продажбата на обувки и аксесоари с над 3 700 магазина по целия свят и над 172 милиона продадени чифта обувки за една година.
В компанията работят около 37 хиляди служители в глобален мащаб.

В момента, за техния екип в България, търсим да назначим мотивиран и отговорен човек на позицията:

Продавач-консултант на 4 часа

Отговорности:
•Приветливо и учтиво посрещане на клиентите в търговския обект;
•Съдействие и консултиране на клиентите;
•Работа с парични суми, касов апарат, пос терминал и издаване на касови бележки и фактури;
•Поддържане на търговски вид на стоките и следене за наличието на информационни етикети по тях;
•Поддържане на изряден търговски вид и хигиена на търговския обект;
•Носене на пълна отчетна и материална отговорност;

Привилегии:
•Работа в динамична среда с екип от позитивни и инициативни хора;
•Възможност за повишаване на квалификацията;
•Комуникативно работно място;
•Работно време по утвърден график;
•Гарантирано месечно възнаграждение;
•Допълнително материално стимулиране, обвързано с резултатите;

Изисквания:
•Завършено средно или висше образование;
•Предишен опит на същата или подобна позиция се счита за предимство;
•Отлични комуникативни и презентационни умения;
•Високо ниво на самодисциплина и организираност;
•Владеене на английски език на средно ниво се счита за предимство;
•Компютърна грамотност;

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 1510/14.09.2012 валиден до 14.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Непълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Консултантски услуги
Обслужване на клиенти / каса

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

16.03.2017

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ