Назад

Мениджър Корпоративна социална отговорност и събития (по заместване)

Детайли

Описание

Фондация „За Нашите Деца” е неправителствена организация, наследник на британската детска правозащитна организация „Всяко Дете”. Вече 25 години ние работим за това всяко дете да живее в сигурна и стимулираща семейна среда. Подкрепяме най-уязвимите обществени групи в партньорство с местните и национални институции, международни и национални неправителствени организации и бизнес сектора.
Търсим амбициозна и мотивирана личност, която да управлява екипът, отговорен за привличане на индивидуални и корпоративни дарители и организирането на събития и кампании във фондация „За Нашите Деца“.

Отговорности на позицията са:
• Управлява и развива експертите, ангажирани с:
o привличането на дарения и развитие на корпоративна социална отговорност;
o градене и развитие на отношенията с корпоративни и индивидуални дарители;
o планиране и реализиране на събития и кампании за набиране на средства.
• Създава, управлява и следи за изпълнението на стратегията на организацията за привличане на устойчиви и дълготрайни инвеститори в нейната дейност.
• Управлява събитията и кампаниите в организацията;
• Управлява и следи за изпълнението на годишния план за набиране на средства;
• Привлича, управлява и развива ключови и стратегически за организацията партньорства с бизнеса;
• Управлява и следи процесите по прозрачност и отчетност към дарителите на организацията;
• Създава иновации и реализира креативни проекти, свързани с корпоративна социална отговорност и благотворителност;
• Представлява организацията по темите, свързани с КСО, устойчиво развитие, филантропия и дарителство пред различни публики на кръгли маси, конференции, семинари.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Специални умения:
От кандидатите очакваме: • Висше образование в сферата на връзките с обществеността, маркетинга, рекламата или обществените науки; • Опит в управление на екипи; • Опит в набирането на средства, маркетинга или продажбите; • Опит в събитийния мениджмънт; • Опит във воденето на преговори; • Добри корпоративни комуникационни умения – писмени и устни; • Познания за бизнес сектора в България; • Познания в сферата на дарителството и мотивация за работа в неправителствения сектор; • Познания в сферата на дигиталния маркетинг и социалните мрежи са предимство; • Отлична компютърна грамотност; • Отличен писмен и говорим английски; • Шофьорската книжка е предимство. Възможности които предлага организацията: • Интересна и мотивираща работа за кауза • Справедливо възнаграждение, спрямо постигнатите резултати • Коректни Трудови отношения • Възможности за професионално развитие • Работа във високо мотивиран и екип от професионалисти Ако виждате себе си в посочените изисквания и качества, моля, изпратете ни автобиография с приложена актуална снимка по стандартния начин до 29.07. включително. Фондация за Нашите деца притежава Удостоверение за Администратор на лични данни. Настоящата информация ще бъде използвана единствено за целите на подбора.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:

Обществени услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. Гюешево 21

Дата:

29.06.2017

Организация:

Фондация за Нашите Деца
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Фондация за Нашите Деца може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ