Офис сътрудник
Описание
Търсим отговорен и мотивиран човек за работа в офис. Комуникацията е на френски език по телефон и email. Работи се и в интернет с различни сайтове. С предимство са кандидатите, владеещи свободно френски език.Работата е целогодишна. Работи се в офис.
Основна работна заплата + премия, която е свързана с производителността на служителя и качеството на работата.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография на български и френски език и актуална снимка. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Френски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Специални умения:
КОМПЕТЕНТНОСТ
- подпомагане дейността на мениджъра;
- организиране работата на екипа;
- работа с база данни и офис техника;
- поддържане на реклама;
- протоколни и представителни функции;
- комуникация с клиенти;
- връзка със служители;
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 600 до 1000 лева на месец
Категория:
Консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
Дата:
15.05.2017
Организация:
Реджина стил ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Реджина стил ООД може да получите ТУК