Назад

Консултант Развитие на персонала с немски език

Детайли

Описание

В Адеко България, ние вярваме, че добрата работна среда е фактор за по-добър живот. Поради това нашите консултанти се стремят да намерят най-добрата позиция съответстваща на Вашите персонални умения и предпочитания.

Във връзка с въвеждането на нови проекти за наш клиент, водеща международна немска компания от сферата на бързо oборотните стоки, търсим да назначим за офиса в София – Консултант Развитие на персонала.

Консултантът Развитие на персонала отговаря за адаптирането и оперативното изпълнение на концепции за обучение, квалификация и развитие, както и подпомагането на по-нататъшното развитие и контрол на съответните програми в тази област.

Основни отговорности:

Обучение/Квалификация:

Подпомагане и контролинг на обучението и квалификацията в регионалните дружества;
Оперативно подпомагане на обучаващи се (стажанти, студенти, практиканти);
Координация на обучението и грижа за необходимите материали (особено План Обучение);
Адаптиране и изпълнение на концепции и ръководства за обучение и въвеждане на нови служители;
Съхранение и актуализация на обучителни материали;
Реализация, проверка и провеждане на обучения от външни фирми;
Документиране и водене на отчетност нивото на обучение и на необходимостта от обучение;
Подпомагане при изпълнението на обучителни концепции на компанията.

Развитие:

Придружаване и организационно подпомагане на участниците в програми за развитие (напр. обменни програми, интернационална програма за развитие на управители);
Подпомагане на квалификацията и оперативното изпълнение на концепции за развитие на персонала.
Други дейности по обучение и развитие:
Документиране на атестации и обратна връзка относно нововъведени концепции и съществуващи мерки за обучение и квалификация;
Подпомагане дейността при проекти в областта на човешките ресурси;
Самостоятелно ръководене на частични проекти;
Участие в Дни по подбор / Центрове за оценка на персонал.

Изисквания:

Бакалавърска/Магистърска степен в областта на човешките ресурси, организационна психология, социална педагогика и др.
Много добро ниво на владеене на немски език;
3–5 години опит в областта на човешките ресурси (обучение и развитие на персонала, оценка на персонала и др.);
Опит с програми за развитие и обучение на персонала;
Опит в работа със системи за управление и планиране на човешки ресурси;
Опит в компании от хранителната индустрия и/или бързообортните стоки ще се счита за предимство;
Доказани комуникационни умения и способност за работа с различни нива в организацията;
Много добри организационни качества, ориентираност към резултатите и постигане на поставените цели.

Компанията предлага:

Възможност за стабилно развитие във водеща немска международна компания;
Конкурентно възнаграждение и бонусна схема, обвързана с резултатите и постигнатите цели.

Ако тази възможност представлява интерес за Вас изпратете ни автобиография.
Ще се свържем само с кандидатите, одобрени по документи.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната агенция по заетостта №1814/8.12.2014

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Немски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2

Дата:

23.10.2017

Организация:

Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ