Назад

Складов работник

Детайли

Описание

Клиент ни е компания лидер в частичното или пълно аутсорсване на процеси и операции от веригата за снабдяване.

Отговорности и задължения:
• Издава стоки;
• Извършва дейности по събиране на поръчки;
• Координира дейността си с ръководител смяна.

Изисквания:
• Отговорност;
• Комуникативност;
• Възможност за работа на смени /вкл.нощни смени /.

Предлагани условия:
• Постоянен трудов договор със срок на изпитание 6 месеца;

• Работно време – на смени.

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете своя автобиография на български език със снимка. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за интервю. Данните, които ни предоставяте, са защитени по смисъла на ЗЗЛД.

Агенция за подбор на кадри “Хермес” притежава удостоверение № 1548 / 13.02.2013 г., валидно до 13.02.2018 година, издадено от Министерство на труда и социалната политика, за извършване на посредническа дейност при наемане на работа за територията на РБългария.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 800 до 1000 лева на месец

Категория:

Работа в склад

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София 1754, жк. Слатина, бл. 12

Дата:

29.06.2017

Организация:

АГЕНЦИЯ ЗА ПОДБОР НА КАДРИ ХЕРМЕС 2018 ЕООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за АГЕНЦИЯ ЗА ПОДБОР НА КАДРИ ХЕРМЕС 2018 ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ