Специалист управление на клиентски запитвания с италиански език- София
Детайли
Описание
В момента разширяваме екипа си в София и търсим следващите си страхотни колеги!Знаеш италиански език? Обичаш онлайн шопинга? Чатиш си постоянно с приятели? Искаш да се развиваш в международна компания със страхотни условия?
Ако отговори на горните въпроси с „Да“, ти си човекът за нас!
С КАКВО ЩЕ НИ СПЕЧЕЛИШ:
Отлично владеене на италиански език
Позитивно отношение и мотивация
Да комуникираш с хора ти доставя удоволствие
Предишен опит не ти е необходим, ние ще те научим на тънкостите при комуникацията с клиенти
ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ:
Да подобриш италианския си език, чрез ежедневна комуникация с клиенти (телефон, чат и/или електронна поща)
Да се грижиш и помагаш на клиентите да разрешат своите казуси
Да се възползваш от обучение на международно ниво
Да работиш в постоянно нарастващ екип
Да работиш на гъвкаво работно време - 4/6/8 часа
НИЕ ТИ ПРЕДЛАГАМЕ:
Много добро заплащане
Атрактивна бонусна система
Възможност за сезонна заетост
Отличен допълнителен социален пакет (здравно осигуряване, животозастраховане, ваучери за храна, допълнителни средства за транспорт, карта за отстъпки в магазини, ресторанти и спортни центрове)
Участие в тиймбилдинги, събития и игри на компанията
Модерен офис с централна локация
Възможност за релокация между офисите ни в България
Това не е просто работа, а възможност за изграждане на кариера!
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Консултантски услуги
Контакт център (call centers)
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
район р-н Триадица бул.ПАТРИАРХ ЕВТИМИЙ No 82, ет. 1
Дата:
16.10.2020
Организация:
Sutherland
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Sutherland може да получите ТУК