Назад

ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ- София

Детайли

Описание

Нашият клиент е утвърдена компания, която се отличава със значителен професионален опит в сферата на търговия на едро и дистрибуцията на бързооборотни продукти за бебета и малки деца - детски храни, пелени, продукти и аксесоари за хранене и хигиена. Тяхната мисия е да предлагат висококачествени и иновативни продукти, които отговарят на нуждите и очакванията на родителите и да подкрепят здравословното и хармонично развитие на техните деца.

Във връзка с разширяването на своята дейност и укрепването на позициите си на местния пазар, компанията търси да назначи мотивиран и амбициозен специалист за своя офис в София на позиция

Оперативен счетоводител

Основни задължения:
Обработва финансови и счетоводни документи;
Своевременно осчетоводява документите, проверява правилното отразяване на счетоводните статии по съответните сметки;
Води кореспонденция с клиенти и доставчици;
Изготвя справки за вземания и задължения и следи за тяхното погасяване;
Изготвя Декларации и Дневници, свързани с дейността и отчетността на дружеството;
Отговаря за повече от едно юридическо лице;

Изисквания:
Минимум 3 години счетоводен опит;
Отлични умения за работа с MS Word и Excel;
Задължителен опит със специализиран софтуер Бизнес навигатор;
Познаване на НСС, счетоводната нормативната база;
Добра компютърна грамотност;

Компанията предлага:
Мотивиращо възнаграждение;
Ваучери за храна;
Стандартно работно време 09:00-18:00;
Работа в приятна обстановка и екип;

Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/.

Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

Horizons Bulgaria, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
Икономика, Финанси, Счетоводство

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164

Дата:

20.12.2024

Организация:

Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ