Назад

„Системен администратор IV степен“ в отдел „Информационни системи и услуги“ на дирекция „Оперативно наблюдение и поддръжка на системи“

Детайли

Описание

Конкурс за заемане на една вакантна щатна длъжност „системен администратор IV степен“ в отдел „Информационни системи и услуги“ на дирекция „Оперативно наблюдение и поддръжка на системи“, при следните условия:

I. Минимални изисквания съгласно класификатора на длъжностите в администрацията:
• Степен на завършено образование: висше – бакалавър;
• Професионален опит: 1 година в област или области свързани с функционалните задължения на длъжността или IV младши ранг.

II. Специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността: Няма.

III. Допълнителна квалификация, носеща предимство на кандидатите:
• Компютърни умения – Основни понятия за операционни системи, работа с офис пакет на Майкрософт, работа с Интернет;
• Езикови умения – владеенето на писмено и говоримо на английски език, ползването на друг чужд език на ЕС е предимство.
• Съгласно чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

IV. Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика:
• Изпълнява дейности за администриране и поддържане на работоспособността на информационните системи, предоставящи услуги за електронното управление;
• Изпълнява дейности по наблюдение на работоспособността, качеството на обслужване и ефективността на използване на информационните системи, предоставящи услуги за електронното управление като осъществява проактивен контрол в съответствие с установените технологични и функционални параметри, поддържани от тях;
• Участва при изготвянето на изходяща кореспонденция в отдела;
• Следи промените в нормативната база и дава предложения за актуализирането на вътрешно нормативните документи от компетентността на отдела и дирекцията;
• Спазва политиките за мрежова и информационна сигурност.

V. Информация за начина на определяне на размера на основната заплата съобразно изискванията за съответната длъжност и вътрешните правила на съответната администрация:
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:
При професионален опит до 2 г. – от 933 лв. до 1850 лв.
При професионален опит от 2 г. до 8 г. – от 933 лв. до 2500 лв.
При професионален опит над 8 г. – от 933 лв. до 2900 лв.

VI. Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.

VII. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (при наличие на такъв) – трудова, служебна или осигурителна книжки и други документи по решение на кандидатите (за удостоверяване на областта на професионалния опит, кандидатите могат да прилагат длъжностни характеристика за заеманите от тях длъжности.)
Забележка: Образци на документите по т. 1 и т. 2 са достъпни чрез обявата в Административния регистър.
VIII. Място и срок за подаване на документите:
Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление“ на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, всеки работен ден от 14:00 до 17:00 часа.
Документите за участие в конкурса може да се подават по електронен път, на електронна поща HR@e-gov.bg , като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията, кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служител на отдел „Човешки ресурси“ приемащ документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
На кандидатите подали документи за участие в конкурса по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат по електронен път на посочена от кандидатите електронна поща.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са предоставени всички посочени в тях документи. Заявленията, които са подадени след изтичане на срока, посочен в обявата, не се регистрират.

Срок за подаване на документите за участие в конкурса: 10-дневен от публикуването на обявлението за конкурса.
Телефон за информация: 02/949 2183.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на агенцията, раздел „Конкурси“: https://iaieu.egov.bg .
Краен срок за прием на документи в деловодството на Изпълнителна агенция 4Инфраструктура на електронното управление" и на посочената електронна поща: до 17:00 часа на 21.10.2024г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

ИТ и Компютърни специалисти

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

10.10.2024

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ