Назад

Специалист „Административна и търговска дейност в медицинската сфера“- София

Детайли

Описание

От 20 години Изи Консулт e доверен партньор в предоставянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, и Франкфурт.

За един от нашите партньори търсим Специалист „Административна и търговска дейност в медицинската сфера“, който да се присъедини към техния екип. На тази позиция вие ще бъдете ключовата връзка между фирмата, потребителите на медицински изделия, здравните организации и фирмите производители.

Отговорности:
Актуализира и поддържа база данни на пациентите;
Обработва заявки за дефектни продукти, справки за новости и поддръжка на документация;
Поддържа актуална информация относно представителството на медицински изделия на фирмената web страница;
Организира срещи с различни специалисти - лекари, рехабилитатори и др. по въпроси, свързани с медицинските изделия;
Презентира пред медицински специалисти продуктите на фирмата;
Запознава потребителите на медицински изделия с новостите предлагани от производителя;
Участва в срещи, организирани от държавни институции и организации със стопанска и нестопанска цел по въпроси, свързани с предлаганите медицински изделия;
Участва във форуми - семинари, конгреси с цел реклама на предлаганите медицински изделия;
Изисквания:
Предишен опит на административна или търговска позиция;
Висше образование;
Умение за работа в екип от професионалисти;
Комуникативност, внимание към детайла и мотивация за постигане на високи резултати;
Отлична компютърна грамотност, опит с ERP система;
Валидна шофьорска книжка.
Компанията предлага:
Конкурентно възнаграждение;
Пакет от социални придобивки;
Работа в екип от професионалисти;
Възможност за професионално и кариерно израстване;
Периодични продуктови и търговски обучения, с цел повишаване квалификацията ви.

Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.

Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

16.12.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ