Специалист „Административна и търговска дейност в медицинската сфера“- София
Детайли
Описание
От 20 години Изи Консулт e доверен партньор в предоставянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, и Франкфурт.За един от нашите партньори търсим Специалист „Административна и търговска дейност в медицинската сфера“, който да се присъедини към техния екип. На тази позиция вие ще бъдете ключовата връзка между фирмата, потребителите на медицински изделия, здравните организации и фирмите производители.
Отговорности:
Актуализира и поддържа база данни на пациентите;
Обработва заявки за дефектни продукти, справки за новости и поддръжка на документация;
Поддържа актуална информация относно представителството на медицински изделия на фирмената web страница;
Организира срещи с различни специалисти - лекари, рехабилитатори и др. по въпроси, свързани с медицинските изделия;
Презентира пред медицински специалисти продуктите на фирмата;
Запознава потребителите на медицински изделия с новостите предлагани от производителя;
Участва в срещи, организирани от държавни институции и организации със стопанска и нестопанска цел по въпроси, свързани с предлаганите медицински изделия;
Участва във форуми - семинари, конгреси с цел реклама на предлаганите медицински изделия;
Изисквания:
Предишен опит на административна или търговска позиция;
Висше образование;
Умение за работа в екип от професионалисти;
Комуникативност, внимание към детайла и мотивация за постигане на високи резултати;
Отлична компютърна грамотност, опит с ERP система;
Валидна шофьорска книжка.
Компанията предлага:
Конкурентно възнаграждение;
Пакет от социални придобивки;
Работа в екип от професионалисти;
Възможност за професионално и кариерно израстване;
Периодични продуктови и търговски обучения, с цел повишаване квалификацията ви.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.
Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
16.12.2024
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК