Назад

МЕНИДЖЪР ЛОГИСТИКА- Стара Загора

Детайли

Описание

Ние сме Изи Консулт - HR агенция с 20-годишен опит и многобройни успехи в областта на Човешките Ресурси, специализирана в процесите по подбор и управление на персонал. Компанията ни е една от водещите на пазара в България с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен, предлагайки кариерно развитие в цялата страна в следните динамично развиващи се сектори: Производство, Инженерство, Логистика, Транспорт, Хотелиерство и туризъм и други.

Във връзка с разрастване дейността на наш клиент - утвърдена производствена компания - търсим отговорен и мотивиран професионалист за позицията:

МЕНИДЖЪР ЛОГИСТИКА

На тази позиция ще отговаряте за цялостното управление на отдел Логистика, което включва:
Транспорт на фуражи;
Транспорт на служители на компанията;
Транспорт на суровини и продукти - вътрешно и към клиенти;
Транспорт на товари;
Ремонт на превозни средства - управление на автосервизите, които отговарят за ремонтите;
Спедиция - координацията на превозните средства;
Управление на автопарка на компанията
Вие сте подходящият кандидат, ако притежавате:
Предходен опит на сходна ръководна позиция в сферата на логистиката;
Подходящо висше образование;
Познаване на нормативните уредби, свърани с транспорт на хора и товари;
Умения за управление на екипи, създаване на правила и управление на спазването им;
Ориентация за постигане на резултати и оптимизиране на процеси;
Добро владеене на английски език - ще се налага да работите и с контрагенти от други държави;
Валидна шофьорска книжка - активен шофьор и готовност за командировки в страната;

Нашият клиент предлага:
Отлична възможност за реализация в утвърдена и стабилна компания;
Стимулиращо възнаграждение съобразено с опита и уменията на кандидата;
Работа на редовна смяна от понеделник до петък;
Допълнителен социален пакет;
Възможност за покриване на транспортни/квартирни разходи за кандидати от други населени места.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.

Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна, Гр. Варна

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

26.04.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ