Назад

Търговски Представител на Хартиени Изделия- София

Детайли

Описание

Ние сме Изи Консулт - HR агенция с 20-годишен опит и многобройни успехи в областта на Човешките Ресурси, предлaгаща гъвкави решения в процесите по подбор на кадри и управление на персонал.

Компанията ни е една от водещите на пазара в България с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен, предлагайки кариерно развитие в цялата страна в следните динамично развиващи се сектори: Финанси, Счетоводство, Маркетинг и продажби, Човешки ресурси, Хотелиерство и туризъм, Аутсорсинг и споделени услуги, Производство и инженерство, Транспорт и логистика, Информационни технологии и други.

За един от нашите партньори, успешна произдовствена компания, търсим мотивиран и амбициозен Търговски Представител на Хартиени Изделия.


Задължения и отговорности:

- Идентифициране и привличане на нови клиенти в търговията с хартия и хартиени продукти;
- Поддържане на ефективни и дългосрочни отношения с настоящите клиенти;
- Презентиране и промотиране на продуктите с цел увеличаване на продажбите;
- Подготвяне и договаряне на търговски условия и договори;
- Редовно посещение на клиенти и партньори за поддържане на високо ниво на обслужване;
- Следене на пазарните тенденции и конкурентната среда, за да се предлагат най-добрите решения на клиентите;
- Отчетност и анализ на постигнатите продажби и резултати.

Изисквания към кандидатите:

- Опит в търговията и/или дистрибуцията на хартия и хартиени продукти се счита за предимство;
- Възможност за чести пътувания и срещи с клиенти;
- Енергична личност със силна мотивация за развитие и постигане на резултати;
- Отлични умения за общуване и водене на преговори;
- Организираност и инициативност;
- Добри познания по английски език;
- Умения за работа с компютър МS Office (Excel, Word);
- Активен шофьор.

Като част от екипа, ще получиш:

- Атрактивно възнаграждение, съответстващо на резултатите (бонуси в зависимост от продажбите);
- Допълнителни социални придобивки - ваучери за храна;
- Възможност за професионално развитие и израстване в утвърдена компания;
- Въвеждащо обучение;
- Мобилен телефон;
- Служебен автомобил.

Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.

Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Продажби - експерт мениджъри

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

26.08.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ