Назад

Офис сътрудник- София

Детайли

Описание

За наш клиент, адвокатско дружество, което предостaвя първокласни услуги и консултации в различни области, търсим специалист за позиция:

Офис сътрудник

Неговата роля ще бъде да подпомага работата на юристите като оказва административно съдействие, координира задачите в офиса и комуникира с клиенти на кантората.

Основни отговорности:
- Обработка на изходяща и входяща кореспонденция - писмена и електронна;
- Комуникация с клиенти, юристи и други лица по телефон и имейл;
- Проследяване на график на задачите на адвокатите, напомняне за настъпващи срокове или други уговорки;
- Приемане, разпечатване и организиране на писма, факсове и друга документация;
- Изготвяне и вторична обработка на документи;
- Организиране на преводи, оторизация и легализация на документи;
- Организиране на срещи по проекти в офиса и извън него, според приетите от кантората практики и процедури;
- Организиране на пътувания и командировки за адвокатите;
- Поддържане на контактната база данни на кантората;
- Друга оперативно-техническа работа като: организиране на нотариални заверки на документи, банкови преводи, входиране на документи в официални институции, внасяне на държавни и съдебни такси, поръчка на офис консумативи и др.

Необходими изисквания:
- Административен опит на сходна позиция (опит в адвокатска кантора ще се счита за предимство);
- Висше образование със специалност в хуманитарни, социални и стопански науки, или изкуствата;
- Добра компютърна грамотност – MS Office, Интернет;
- Добро владеене на английски език – писмено и говоримо (друг език ще се счита за предимство);
- Способност за изпълнение на срокове;
- Точност, прецизност и старателност при изпълнение на задачите;
- Отзивчивост, отговорност и съобразителност;
- Добри организационни умения;
- Отлични комуникативни умения.

Компанията предлага:
- Мотивиращо възнаграждение;
- Централна офис локация;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Мултиспорт карта;
- Ежеседмично Happy hour събитие;
- Тиймбилдинги;
- Възможности за развитие в компанията.

Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

Хорайзънс България е водеща компания за подбор на персонал, специализирана в експертното и средното управление с 20-годишен опит на българския пазар. Нашият екип се състои от консултанти, ориентирани към бизнеса, с промишлена специализация, професионално разбиране на тенденциите в бизнеса и активен подход към подбора и наемането чрез различни методи и иновации.
Хорайзънс притежава лиценз No 2118 от 27.09.2016.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Сезонна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164

Дата:

08.05.2024

Организация:

Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ